מכללת שאנן
מכללת שאנןצילום: שאנן

לצד מבצע החיסונים המתקדם, חצרות האירועים והאולמות עדיין טרם נפתחו לציבור. בעקבות המצב המתמשך והעובדה שמועד הצפי לפתיחה מחודשת של חצרות האירועים טרם ידוע יצאה השבוע המכללה האקדמית דתית לחינוך שאנן בחיפה ביוזמה חדשה במסגרתה היא מעמידה ללא תשלום את מדשאותיה הנרחבים של המכללה עבור סטודנטים ובוגרים שמבקשים להתחתן.

בנוסף, תעמוד לרשות המתחתנים תזמורת שתורכב מסטודנטים מהמכללה שילוו את החתן והכלה בהיכנסם לחופה.

לאורך השנים מתקיימים במכללת שאנן יוזמות שידוכין שונות בשיתוף המכללה ואגודת הסטודנטים והמכללה התברכה עד כה בעשרות זוגות שהכירו במהלך הלימודים והתחתנו; עכשיו המכללה מעמידה לרשותם גם את הפלטפורמה לקיום האירוע, כאשר החתונות ייערכו בהתאם להנחיות משרד הבריאות בנושא ריחוק חברתי והתקהלות במרחב הפתוח והסגור.

לדברי נשיא מכללת שאנן פרופ' אבי לוי: "משבר הקורונה הוביל למשבר כלכלי חריף במסגרתו נסגרו אולמות וגני אירועים שהובילו לדחייה של חתונות רבות בהם גם של סטודנטים וסטודנטיות ובוגרים שלנו.

"כמוסד אקדמי דתי שהתברך בסטודנטים צעירים שחלקם הגדול מתחתנים בשנות העשרים המוקדמות ובאותה נשימה שם שם את רווחת הסטודנט במרכז, ביקשנו למצוא את הדרך להקל על הסטודנטים שלנו שמתקשים בימים אלו למצוא מקום לקיים חתונה, וכן להקל עליהם גם מבחינת כלכלית ולאפשר להם לקיים חתונות במתחם המכללה ללא תשלום ובהתאם לעמידה בהנחיות".