קורין גדעון
קורין גדעוןצילום: באדיבות המצולמת

קורין גדעון תקפה היום (רביעי) את בית החולים איכילוב לאחר שילדה שם הלילה את בתה הבכורה. תגובת בית החולים לא איחרה לבוא.

"ממש עצוב לי שבזה אני מתעסקת ביום המאושר בחיי, אבל חשוב לי להגיד לכל מי שמתכננת ללדת באיכילוב - קחו בחשבון שהמחלקות מזעזעות", כתבה גדעון בחשבון האינסטגרם שלה.

"חדרי הלידה מדהימים וכוח האדם שם מהמם אבל במחלקות - עולם אחר. אני מהבוקר בחדר פנימי, בלי חלון אפילו, בלי חמצן, בלי לדעת אם אור או חושך. בקושי כורסה ליד המיטה", הוסיפה.

"כנראה כי לא הפעלתי קשרים או ביקשתי פרוטקציות, כנראה כי אין לי 'רופא סלב' שידאג לי" אמרה. "כי אני תמיד מעדיפה לבוא פשוט, וככה גם באתי לפה, אבל זה לא קשור אליי, לאף אחד לא מגיע יחס כזה!!!! לאף תינוק בן יומו ולאף יולדת לא מגיע לשהות בחדר חנוק. עצוב מאד שככה הדברים מתנהלים".

לדבריה, "12 שעות אחרי לידה ועדיין לא נשמתי אוויר צח על אף שהובטח לי לעבור חדר מהבוקר ועל אף כל תחנוניי... ועוד אני 'קורין גדעון'. עלק".

כאמור, תגובת בית החולים לא איחרה לבוא. פרופ׳ יריב יוגב הגיב לה בחשבון האינסטגרם הרשמי של בית החולים. "מעולם בכל שנותיי כרופא לא נתקלתי בפוסט איום כמו שכתבת על מחלקת היולדות שלנו", אמר. "לרגע חשבתי שאובחנת כחולת קורונה ואת שוהה במחלקת קורונה לצד יולדות אחרות שאובחנו למאומתות ביום המאושר בחייהן שבאמת הפך לחוויה טראומטית".

"אבל לא", כתב. "'ואני עוד קורין גדעון' כמו שהדגשת בסטורי שלך ובשיח האיום והמבזה בו דיברת כלפיי צוות האחיות במחלקה, אושפזת 'רק' בחדר פרטי במחלקת יולדות חדשה ומפוארת שנפתחה לפני חודשים בודדים וכוללת מיטה מתכווננת, טלוויזיה חכמה 55 אינטש, מגש ארוחות אישי לחדר וכורסה נפתחת לבעל".

הוא הוסיף: "כנראה שהתנאים האלו, מהמפוארים ביותר ברפואה הציבורית, מזעזעים עבורך. אז קורין, ראשית, המון אושר ונחת ואני שמח על חווית הלידה הטובה שעברת. יחד עם זאת, צר לי עבורך שכך בחרת להשתלח בצוות מסור שעובד ימים ולילות ולהוציא דיבתו של בית חולים בצורה מכוערת כזו.
ברגעים כאלו, אני פשוט יודע שזה יותר מעיד על עצמך מאשר עלינו".