סקר TGI: ירידה בחשיפה לעיתונים בשנת הקורונה

כמעט כל העיתונים היומיים ועיתוני סוף השבוע חוו ירידה משמעותית בחשיפה הממוצעת בשנת 2020 לעומת החשיפה בשנת 2019, כך עולה מסקר TGI

ערוץ 7 , ט"ו בשבט תשפ"א

סקר TGI: ירידה בחשיפה לעיתונים בשנת הקורונה-ערוץ 7
עיתונים
צילום: Olivier Fitoussi /FLASH90

העיתון היומי המוביל בחשיפה במהלך ימות השבוע בשנת 2020 היה העיתון "ישראל היום", כך עולה מנתוני סקר החשיפה של TGI המתפרסמים הבוקר (חמישי).

במהלך שנת 2020 נהנה העיתון מחשיפה ממוצעת במהלך השבוע של 23.7 אחוזים. עם זאת, מדובר בחשיפה נמוכה משמעותית מזו שהיתה לעיתון בשנת 2019, לפני פרוץ הקורונה, אשר עמדה על 30.6 אחוז.

העיתון 'ידיעות אחרונות' נהנה בשנת 2020 מחשיפה ממוצעת של 21.5 אחוז במהלך השבוע לעומת 26.9 אחוזי חשיפה בשנת 2019.

בגזרת עיתוני סוף השבוע חוזר העיתון "ידיעות אחרונות" להוביל עם 27.1 אחוזי חשיפה למהדורת סוף השבוע שלו, (לעומת 30.7 אחוז ב-2019).

במקום השני נמצא העיתון ישראל היום שמהדורת סוף השבוע שלו זוכה לחשיפה של 24.8 אחוז (לעומת 31 אחוזים בשנת 2019), ובמקום השלישי העיתון הארץ שמהדורת סוף השבוע שלו מקבלת חשיפה של 5.8 (העיתון היחיד שרשם עליה לעומת נתוני 2019 שם עמדה החשיפה שלו על 5 אחוזים).

העיתון "בשבע" נהנה מחשיפה של 5.3 אחוזים בסוף השבוע, העיתון "מעריב סופהשבוע" עומד על 4.1 אחוזי חשיפה, העיתון "מקור ראשון" רושם 2.8 אחוזי חשיפה ואילו מהדורת סוף השבוע של גלובס מקבלת 2.7 אחוזי חשיפה.

התוצאות המלאות של סקר TGI