אביגדור ליברמן
אביגדור ליברמןדוברות

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, השיק הבוקר (ראשון) את קמפיין הבחירות של מפלגתו, תחת הכותרת, "סוף לשלטון החרדים".

"לצערי זו לא סיסמה אלא דרך ההתמודדות היחידה למציאות ההזויה אליה מדינת ישראל נקלעה", טען ליברמן.

לדבריו, "במציאות שנתניהו מתקשר שלוש פעמים ליענקי, נכדו של הרב קנייבסקי, ומתחנן שיפעל לסגירת מוסדות החינוך במגזר החרדי, ברור לכולם מי ראש הממשלה האמיתי ומי ראש ממשלה רזרבי".

"לכן אין פלא שמדינת ישראל היא המדינה היחידה בעולם שמממנת מערכת חינוך שבה אוסרים על התלמידים ללמוד מתמטיקה, אנגלית ומחשב. מיותר לציין שבאותה מערכת חינוך, הממומנת מכספי משלמי המיסים, אין אזכור לא למורשת הרצל, לא ז'בוטינסקי ולא בן גוריון. גם האנרכיה ואובדן המשילות שראינו בשבועות האחרונים בערים ובריכוזים החרדיים היא חסרת תקדים", הוסיף.

ליברמן הוסיף, "לראות קצין משטרה שבמקום לפזר חתונה בביתר עילית מרכין את ראשו כדי לקבל ברכה מהרב, את החתונה ב'מתכונת מצומצמת' בנתניה של נכדי האדמו"רים של צאנז ותולדות אהרן, את הלינץ' בבני ברק שנגמר בשוטרים שנפצעו, את השוטרים שהגיעו לטיש ההמוני בירושלים של האדמו"ר מבעלזא, חיכו שהחסידים יעזבו את המקום מהדלת האחורית ורק אז נכנסו פנימה, כל אלו מראות של אי אכיפה וחוסר אונים".

"לכן הגיע הזמן לשים סוף לכניעה, לאלימות, להתפרעויות ולשלטון חרדי חשוך. חייבים סדר ולא סגר. חייבים אכיפה במוקדי התחלואה, בעמנואל, באלעד, בבני ברק, בבית שמש, בביתר עילית ובמודיעין עילית", תקף.

"רק ישראל ביתנו גדולה וחזקה תמנע אפשרות שלאחר הבחירות תקום כאן קואליציה עם ש"ס ויהדות התורה. קואליציה בה דרעי, ליצמן וגפני ימשיכו לשלוט בוועדת הכספים, במשרד השיכון, במנהל מרקעי ישראל, במנהל האוכלוסין ובוועדות תכנון ובנייה. אנחנו נדאג להפוך את מדינת ישראל שוב למדינה נאורה, מתקדמת ומשגשגת", חתם.