מתן כהנא

ח"כ מתן כהנא מימינה ברך על הצטרפות ראש עיריית שדרות, אלון דוידי לרשימת ימינה לכנסת וסיפר על ההכנות של מפלגתו לבחירות.

"ימינה שמחה מאוד על ההצטרפות של אלון דוידי למפלגה זה חיזוק משמעותי, ראש עיר חזק, ערכי שעשה המון כראש עיר מלב ליבה של הציונות הדתית ואנחנו מאוד שמחים על ההצטרפות שלו".

נראה עוד כוכבים חדשים מצטרפים לימינה?

"אתה תראה אנשי עשייה מהסוג של אלון דוידי מהסוג של אנשים שעשו משהו בחיים שלהם לפני שהם באו לפוליטיקה הארצית, כאלה שיכולים עכשיו לקחת על הכתפיים שלהם את המצב הקשה שמדינת ישראל נמצאת בו ולא עוד פוליטיקאים שצמחו כאן במסדרונות הכנסת, אלה האנשים שאנחנו מחפשים ואלה האנשים שאנחנו נצרף".

יש דיבורים על חיבור שלכם לגדעון סער או לבצלאל סמוטריץ', איפה זה עומד?

זה לא רלוונטי, אתמול בערב בצלאל סמוטריץ' בעצמו אמר ששום חיבור איתנו לא רלוונטי. אנחנו מאחלים לו הצלחה, הוא יצא לדרך חדשה. אנחנו פותחים את הדלת בפני עם ישראל, בפני הפריפריה בפני כל הימין הערכי והאידאולוגי, בפני הציונות הדתית שאנחנו הבית שלה, וככה אנחנו נמשיך קדימה בכוח מלא".

"גדעון סער הקים מפלגה של אנשים שמאוכזבים מהמקום שלהם במפלגות אחרות, מפלגה שכל מהותה זה פירוד ושיסוי, כל המהות שלהם זה רק עם מי הם לא ילכו, אין שום רלוונטיות להצטרף לכזאת מפלגה לפני הבחירות", אמר ח"כ כהנא.

לשאלה האם בימינה נערכו ל"שתיית הקולות" על ידי נתניהו לפני הבחירות ואמר, "אנחנו לא מוטרדים משום קשית, אנחנו מבינים שיש פה כשל מנהיגותי חמור, אנחנו מבינים שיש 1400 בחודש האחרון ממגפה שלא מנוהלת. אנחנו מבינים שהיחיד ששם תוכנית אמיתית ששווה משהו זה נפתלי בנט, ולצערי ראש הממשלה פעם אחרי פעם, לא מקבל את העצות של נפתלי בנט, אנחנו מבינים שהעם מבין שיש פה עכשיו מישהו אחד שיכול לטפל במצב הזה וקוראים לו נפתלי בנט".