ח"כ ואטורי: כל פעם קם משיח חדש לשמאל ומתרסק

ח"כ ניסים ואטורי (הליכוד) מתייחס בערוץ 7 לפרישתו של שר המשפטים לשעבר אבי ניסנקורן ממפלגת הישראלים, ומספר על היערכות הליכוד לבחירות לכנסת ה-24.

''הבוקר התבשרנו על עוד מפלגת בלון מהשמאל שהתפוצצה. יש כמעט 10 מפלגות שהן נגד נתניהו והמצע שלהן הוא 'רק לא ביבי'. בכל פעם קם משיח חדש לשמאל שמנסה לנצח את נתניהו וכל פעם הליכוד מנצח", מזכיר ואטורי. ''נתניהו כרגע מתמודד מול לפיד וזה מה שיהיה עד הבחירות".

ואטורי מתייחס גם למפלגות מימין לליכוד, תקווה חדשה וימינה. "בלי נתניהו אין ממשלה ולגדעון סער לא תהיה ממשלה בלי לפיד. כולנו מבינים את המפה הפוליטית והאפשרות היחידה לגדעון סער להקים ממשלה היא רק עם יאיר לפיד".

''הליכוד הוא הבית של כולם, אני גם חובש כיפה סרוגה ולכל אזרח במדינת ישראל יש מקום בליכוד. הסכמי אוסלו באו בעקבות הפיצול בימין. יש הרבה ציונות דתית בליכוד. ימינה בונים ליכוד ב' וזה החיקוי של הליכוד. רואים את בנט משריין אנשים כמו קארה ואת שקד, זה ליכוד ב'. בסוף זה יהיה או ממשלת ימין בראשות נתניהו או שמאל בראשות לפיד או מי שהם יחליטו מביניהם".

ואטורי מתייחס לביקורת של בנט וסער על התנהלות הממשלה בראשות נתניהו במשבר הקורונה, "בנט מעביר ביקורת על האחרים בזמן שהוא היה בממשלה. לא ראיתי אותו מביא פתרון לקורונה".

נציין כי ח"כ ואטורי שיגר מכתב ליועץ המשפטי לממשלה ודרש לבחון את התנהלותו של שר הביטחון וראש הממשלה החליפי גנץ בעניין הכרזתו על פירוק או סגירת גלי צה"ל. "אני סבור כי עלול להיות קשר אסור בין החלטתו של גנץ לבין רצונו להתנקם באנשי התקשורת יעקב ברדוגו ואמיר איבגי העובדים בגלי צה"ל. התנהלות כזו, הנגועה בטעמים אישיים ואסורים, מהווה פגיעה חמורה בחופש העיתונות ובחופש הביטוי", אמר ואטורי.