סטלה ויינשטיין
סטלה ויינשטייןצילום: דוברות

היזמית ואשת העסקים סטלה ויינשטיין שהצטרפה לרשימת ''ימינה'' לכנסת ה-24, תמכה בעבר באביגדור ליברמן ואף איחלה ליו"ר ישראל ביתנו להתמנות לראש ממשלת ישראל.

ויינשטין היא חברת מועצת העיר אשדוד, מנכ"לית ובעלים של רשת חדרי הכושר "לזוז", ומשמשת גם כיו"ר פורום ענף הספורט והכושר. בעבר היתה ראש לשכתו של אביגדור ליברמן בעת כהונתו כשר החוץ.

לפני כחצי שנה היא איחלה מזל טוב לליברמן שחגג יום הולדת: "המנהיג של הדרך הפוליטית שלי, המנטור שלי, האיש שהוא השראה בשבילי ואני זוכה לצעוד בהובלתו יותר מעשור. זה הזמן לומר לו תודה.

"אומרים שכל מה שילד צריך זה מבוגר אחד שיאמין בו, תודה שאתה מאמין בי כבר 17 שנה. מאחלת לך בריאות, אושר ועושר, להמשיך לרוות נחת מילדיך המדהימים, מיכל, קובי ועמוד. מאחלת לך להמשיך ליהנות מנכדיף ולזכות בעוד המון נכדים בקרוב בעזרת השם''.

עוד איחלה סטלה לליברמן: ''מאחלת לי ולנו כעם לראות אותך הופך לראש ממשלה, כי זה מה שהמדינה שלנו צריכה, אדם פשוט שמאמין בילדה קטנה משכונת מצוקה, אבא נפלא וסבא קשום. אדם פשוט וטוב, פשוט מנהיג''.

ויינשטין היא חברת מועצת העיר אשדוד, מנכ"לית ובעלים של רשת חדרי הכושר "לזוז", ומשמשת גם כיו"ר פורום ענף הספורט והכושר. במסגרת תפקידה זה, עמדה בראש מטה המאבק של חדרי הכושר לפתיחה זהירה ונכונה במהלך משבר הקורונה ופעלה למען 120,000 מקומות עבודה שהענף מייצר.

ויינשטיין (33), אם ל-3 ילדים, עלתה לישראל בגיל 6 מרוסיה, גדלה בחולון, בעלת שני תארים בכלכלה, מנהל עסקים וחשבונאות, הקימה את רשת "לזוז" בשנת 2011 ומאז הובילה אותה כמנכ"לית ובעלים. היא תצטרף לימינה ותעמוד בראש מטה דוברי הרוסית של המפלגה.