אלייז'ה בראיינט מול חימקי
אלייז'ה בראיינט מול חימקיצילום: מכבי ת"א, האפליקציה הרשמית

יממה לפני משחק היורוליג שלה מול האחרונה בטבלת היורוליג, חימקי מוסקבה, הודיעה הנהלת היורוליג היום (שני) על דחיית משחק ביתי נוסף של הצהובים מת"א במפעל הכדורסל היוקרתי ביותר באירופה.

שבוע אחרי שמשחקה הביתי מול אנאדולו אפס הטורקית נדחה בשל סגירת נתב"ג והשמיים על ידי ממשלת ישראל וחברי קבינט הקורונה בכדי להילחם בנגיף הקורונה ובמוטציות שנכנסו מחו"ל לישראל, הודיעה הנהלת היורוליג כי גם הנחתתה של חימקי מוסקבה הרוסית בתנאים אלו לא אפשרית ועל כן ידחה משחק ביתי נוסף של התל אביבים במסגרת האירופית, בפעם השניה ברציפות.

במכבי וביורוליג חיכו להחלטה על הארכת הסגר בתקווה כי זה לא יוארך ולוח המשחקים יוכל להמשיך כסדרו, אך בממשלה החליטו להאריך, התקוות נגוזו וגם הניסיונות לקיים את המשחק האירופי עם שופטים ישראליים לא צלח כאשר הקבוצה הרוסית לא יכולה לנחות בארץ.

ממכבי ת"א נמסר כי: "מועדון הכדורסל מכבי תל אביב מעוניין להודות לממשלת ישראל ולמשרד הספורט על העבודה הרבה שנעשתה על מנת להמשיך ולקיים שגרת ספורט מקצועני בישראל, הן בזירה המקומית והן בזירה הבין-לאומית. לצערנו, חימקי מוסקבה וכמו כן צוות שופטי המשחק לא יכולים להגיע השבוע בטיסה פרטית לישראל, מה שיוביל לדחיית המשחק.
כולנו תקווה כי זהו המשחק האחרון שיידחה ונוכל לחזור ולארח את משחקי הבית, כפי שהיה לפני הסגר האווירי".