אצטדיון טוטו טרנר
אצטדיון טוטו טרנרצילום: באדיבות אתר האצטדיון טוטו טרנר

גם בלי קהל במגרשים, אלימות האוהדים לא נגמרה. שבוע אחרי שקבוצתם חזרה לאצטדיון הביתי לאחר 7 חודשים שנאלצה לשחק באצטדיון טדי שבבירה, אוהדי הפועל באר שבע לא רגועים.

הערב (שני), רגע לפני משחק קבוצתם מול האלופה מכבי ת"א, התפרעו אוהדי האלופה לשעבר הפועל באר שבע והתעמתו עם כוחות משטרת ישראל, בסמוך לאצטדיונם הביתי, אצטדיון טוטו-טרנר שבבירת הנגב.

על פי משטרת ישראל, כ-200 אוהדי באר שבע הגיעו בסמוך לאצטדיון בו יתקיים הערב המשחק המסקרן מול מכבי ת"א, והחלו בהתפרעות שבשיאה אף ניסו לפרוץ גדר היקפית ולהיכנס לתחומי האצטדיון, דבר האסור בתכלית על פי הגבלות והנחיות משרד הבריאות ופרוטוקול הקורונה המחמיר של מנהלת הליגות בכדורגל.

התפרעות זו של אוהדי באר שבע מצטרפת אל הכותרות שנסבו סביב הקבוצה בימים האחרונים, מרגע התפטרותו של יוסי אבוקסיס מאימון הקבוצה, דרך פניית הפרסה של הבעלים אלונה ברקת שחזרה בה מהודעת העזיבה וחזרה לניהול הקבוצה ועד להתפרעות הערב כאשר זו עשויה לעלות ביוקר לקבוצה מבירת הנגב כשלא מזמן התרו במנהלת הליגות בכדורגל כי קבוצה ואוהדיה אשר יפרו את הנחיות הקורונה המחמירות עשויות לשלם על כך מחיר יקר, מעבר לקנס כספי.

ממשטרת ישראל נמסר כי "כחלק מהערכות משטרת ישראל למשחק כדורגל ללא קהל שנערך הערב באצטדיון טרנר, הבחינו השוטרים במפירי סדר אשר ניסו לפרוץ גדר היקפית לאצטדיון הנמצא בשיפוצים.
כוחות המשטרה המוצבים במקום עצרו 3 מפרי סדר ומבצעים כעת אכיפה בהתאם לחוק הקורונה כנגד אוהדים אשר הגיעו למקום".

עוד נאמר כי "משטרת ישראל תמשיך לפעול יחד עם הרשויות ויתר גורמי האכיפה לבלימת התפשטות הנגיף במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו. המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל".