כדורגל
כדורגלצילום: iStock

מאומנים. דווקא בשבוע בו החליפו 3 קבוצות מליגת העל בכדורגל מאמנים, הגיעה הערב (שני) הפועל חדרה ואיששה את התופעה הפסיכולוגית של אפקט חילופי המאמנים, כשצברה ניצחון חשוב עם 2:0 על סכנין בחוץ, במשחק הבכורה של מאמנה החדש מנחם קורצקי.

סכנין שלא הצליחה לחבר שני ניצחונות ביתיים בליגת העל באותה עונה מאז ינואר 2017, ספגה מרגלי חדרה המתלהבת כבר בדקה ה-38. בדקה ה-53 טעות בהגנת סכנין איפשרה לגוזלן להכפיל את התוצאה שנותרה כך עד לסיום וחדרה משיגה ניצחון חשוב במשחק התחתית, שמעלה אותה אל מעל הקו האדום.

מנחם קורצקי שהחליף את שרון מימר בתפקיד מאמן חדרה, מנצח את מי שהעלה את חדרה אל ליגת העל - ניסו אביטן כשהוא מחזיק במאזן מולו של 2 ניצחונות ו-2 תוצאות תיקו.

מי שתופסת את מקומה של חדרה מתחת לקו האדום היא בני יהודה שגם כן הודיעה על מאמן חדש, יוסי אבוקסיס, רק שזה עדיין לא עמד על הקווים הערב במשחק מול הפועל חיפה.

גם המשחק של בני יהודה הסתיים באותה התוצאה כמו של יריבתה בתחתית הטבלה, הפועל חדרה, רק שהפעם היה זה מהצד השני כאשר בני יהודה הפסידה 2:0 וירדה אל מתחת לקו האדום.

בני יהודה סופרת כבר תשעה משחקי ליגה ללא ניצחון, במהלכם השיגה שלוש נקודות בלבד וכבשה רק שלושה שערים - הרצף הכי ארוך שלה מאז 14 המשחקים בתחילת עונת 2013/14, אז גם ירדה לליגה הלאומית. ליוסי אבוקסיס מאמנה החדש יש הרבה מאוד עבודה ומשימה לא קלה בכלל.