מתן חוזז הערב מול באר שבע
מתן חוזז הערב מול באר שבעצילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א

מושלם. עם עשרה משחקים רצופים ללא הפסד, בהם שבעה ניצחונות, מאזן מושלם של מאמנה ואן לוון על הפועל באר שבע עם שלושה ניצחונות העונה ו-19 נקודות מ-21 אפשריות איתו העונה, מכבי ת"א שוב מצמקת את הפער בטבלה מהראשונה מכבי חיפה לכדי 5 נקודות בלבד.

אחרי שניצחה במשחק העונה את מכבי חיפה עם שער ניצחון בדקה ה-94, הערב (שני) מכבי ת"א ניצחה גם במשחק העונה הקודם, כשגברה על האלופה לשעבר ומי שנאבקה איתה בשנים האחרונות על תואר האליפות ראש בראש ואף זכתה בו שלוש פעמים ברציפות, הפועל באר שבע.

גם חזרתה של באר שבע לאחר 7 חודשים לאצטדיונה הביתי, אצטדיון טוטו-טרנר, בו מיעטה להפסיד במסגרת ליגת העל בשנים הראשונות שם, לא עזר לה הערב במשחק שהיה רווי באיבודי כדור והרבה מאוד עצבים על כר הדשא וזו ממשיכה את המאזן הביתי הרע מול מכבי כשלא ניצחה אותה שם מאז אוקטובר 2017.

למעשה נראה היה כי שחקני באר שבע עוד מושפעים מהסערה שפקדה את הקבוצה בימים האחרונים כשמאמנם יוסי אבוקסיס התפטר ואלונה ברקת חזרה לתפקידה, כשמעל כולם בלט בחולשתו הכוכב של הקבוצה, הפורטוגלי ז'וזואה שהיה מחובר עד מאוד לאבוקסיס.

גם מכבי הייתה רחוקה מלהציג משחק טוב כשזו הצליחה לעקוץ עם שער שני ברציפות של טל בן חיים מבישול שני ברציפות של מתן חוזז, בסיום התקפה מתפרצת אחת בדקה ה-38.

למרות שבהמשך הציגה שליטה מוחלטת במשחק, לא ניצלה זאת מכבי להכפיל את היתרון וכמעט שילמה על כך ביוקר.

בסיום, מכבי מנצחת שוב את הפועל באר שבע בתוצאה 1:0 ונראה כי סוף סוף מצאה את המאמן שחיפשה ומצמקת בעזרתו את הפער בטבלה ממכבי חיפה. באר שבע? היא תצטרך למצוא את המאמן שלה מהר לפני שתמצא את עצמה מחוץ לתמונת הפלייאוף העליון.