אדוה לוטן, מנכ"לית עמותת מדעת.
אדוה לוטן, מנכ"לית עמותת מדעת.נירי גחמון

שאלות רבות עולות בתקופה המורכבת והגיע הזמן לעשות סדר בדברים. לשם כך, יזם מועדון הבריאות החדש של ערוץ 'הבריאות' - כנס זום ענק ובו יתארחו מגוון אנשי מקצוע אשר ישיבו לשאלות הגולשים.

במשדר המיוחד תחת הכותרת: 'שו"ת: קורונה - הסוף?' בהנחיית עידית סילמן - ראש תחום בריאות 'מנהיגות אזרחית',

עידית סילמן
עידית סילמןצילום: ללא

יתארחו עו"ד מאיר רובין - מנכ"ל פורום קהלת, ד"ר אורי לרנר (PhD) מנהל מקצועי ב'עמותת מדעת' ואדוה לוטן מנכ"לית עמותת מדעת.

"הכנס יעסוק בהיבטים שונים של מגיפת הקורונה", מספר ד"ר לרנר. "בעיקר ניתן תשובות לשאלות שעוברות לכולן ולכולם בראש, ולא תמיד יודעים איך לקבל עליהן תשובה. החל משאלות על החלטות שמתקבלות והמניעים להם, המשך בשאלות מקצועיות על המחלה, החיסון ולאן מועדות פנינו".

במה תעסוק ההרצאה שלך בכנס של מועדון 'הבריאות'?

"ההרצאה שלי תעסוק בהיבטים המקצועיים של החיסון שניתן היום בארץ בצורה רחבה, מתוצרת פייזר וביונדטק - והם גם נכונים לגבי החיסון של מודרנא. אעסוק במנגנון שבו הוא פועל - עם קצת רקע על הנגיף - בדרך שעבר עד האישורים שקיבל מסביב לעולם, ובשמועות שמתרוצצות לגביו - כיצד הוא פותח תוך שנה, מהן תופעות הלוואי ומה לא, ובעיקר מהו המידע השקרי שנאמר לגבי החיסון. נדון כיצד מפריחים מידע כזה וננסה להבין יחד מדוע השמועות האלו נוצרות מלכתחילה.

זה מידע שחשוב להעביר הלאה - גם כדי להסיר חששות מהסיכון, ולתת לציבור את הכלים להתמודד עם שמועות נוספות, מאחר שכל עוד יש חיסונים, יהיו מתנגדי חיסונים ובעלי אינטרסים שיחפשו דרכים לערער את אמון הציבור".

ד"ר אורי לרנר
ד"ר אורי לרנרעצמי

הכנס יתקיים ביום חמישי הקרוב, כ"ב שבט (4.2 למניינם) בשעה 21:00.

הכניסה למשדר ללא עלות, אך כרוכה בהרשמה מראש לשם קבלת קישור כניסה.

להרשמה לכנס לחצו כאן.