ראש עיריית בני ברק הרב אברהם רובינשטיין
ראש עיריית בני ברק הרב אברהם רובינשטייןבאדיבות המצלם

ראש עיריית בני ברק הרב אברהם רובינשטיין, הוא זוכה בפרס אות ההנהגה של 'הוועידה השנתית-ישראל 2030' של קבוצת 'בשבע'.

את הפרס יקבל רובינשטיין במהלך הוועידה שתשודר ביום רביעי כ"ח בשבט (10.2.21) באתר ערוץ 7 ממתחם דיזיין סיטי במישור אדומים, ויוענק ע"י יו"ר קבוצת 'בשבע' דודו סעדה ויו"ר קבוצת 'קס גרופ' חנוך קס.

מנימוקי ועדת הפרס: "הוועדה גאה בהחלטתה להעניק לך את אות ההנהגה על ניהול מגפת הקורונה בעיר בני ברק, העיר המאתגרת ביותר במדינתנו, עם משפחות ברוכות ילדים ומערך של מוסדות חינוך המושתתים על תורה וחסד. תקופה זו העמידה אותך ואת צוות עיריית בני ברק בחזית ההשתלטות על הנגיף בהצלחה רבה".

יו"ר קבוצת 'בשבע' דודו סעדה: "כחלק מהוועידות שקבוצת בשבע מקיימת אנחנו נוהגים להעלות על נס ולהוקיר אנשים שעשו דברים גדולים במהלך חייהם שראויים להערכה. בתקופה האחרונה, ובמיוחד בתקופה הזאת שנגיף הקורונה מתפרץ ומשתלט על קבוצות ואוכלוסיות שונות במדינת ישראל, אנחנו רואים את ראש עיריית בני ברק נלחם נגד הקבוצות הקיצוניות, נלחם כדי שתלמידים יילמדו מהבית ונלחם כדי לתת למשפחות ברוכות הילדים אוכל לביתם. השילוב של הרב רובינשטיין עם משרדי הממשלה, והעובדה שלקח קצין בכיר כמו רוני נומה ונתן לו לסייע בניהולה של העיר בתקופת משבר כזאת, הם חלק מהסיבות שגרמו לנו להוקיר את ראש העיר בני ברק הרב אברהם רובינשטיין. אין ספק שהוא דמות שונה בנוף החרדי, וההסתכלות שלו על שיתוף הפעולה עם מדינת ישראל צריך להוות דוגמה לרבים נוספים".

סמנכ"ל קבוצת 'בשבע' דודי פינקלר: "בכל ועידה אנו מחפשים דמויות להעניק להם פרסים. אנחנו מחפשים אנשים או נשים שעשו מעבר לתפקיד וזכו לקדם את עם ישראל, כל אחד בתחומו. המטרה העיקרית במתן הפרסים היא לעודד את שאר החברה הישראלית לשאוף למעלה, לכוון אל המעבר ולדעת שאם רוצים זה אפשרי. אין ספק שאופן ניהול מגפת הקורונה בבני ברק בהנהגת ראש העיר הרב רובינשטיין מעוררת השראה ונותנת תקווה להמשך החיבור של כל החברה החרדית עם מדינת ישראל".

ראש עיריית בני ברק הרב אברהם רובינשטיין: "השנה החולפת היתה מאתגרת בכל מקום על פני כדור הארץ, מנהיגים בכל העולם נדרשו להתמודד עם מגיפה שכמוה לא ידענו. המאפיינים היחודיים של בני ברק, חברתית ותרבותית, הציבו אותנו בפני אתגרים קשים עוד יותר מכל מקום אחר בארץ ויכולנו להם. במשך שלוש התפרצויות של הנגיף, התגייסנו מהזקנים ועד לטף, עוטי מסיכות וממוגנים והצלחנו במשך רוב הזמן להתמודד עם הנגיף ולהוריד את שיעורי התחלואה. העירייה הקימה חמ"ל שהיווה מודל והשראה לעיריות אחרות, אל הדגל נקראו זה לצד זה גדולי הרבנים ודמויות מוערכות ביותר במערכת הצבאית בהווה ובעבר. יישמנו ביחד את "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם" ואת "ואהבת לרעך כמוך", באופן כזה שהביא אלינו צוותי תקשורת מכל העולם. אני מודה לעיתון "בשבע" ולקוראיו על האמון וההערכה, שאותם אני חולק עם כל עובדי עיריית בני ברק שעושים ימים כלילות בהגנה על תושבי העיר".

הוועידה השנתית – ישראל 2030 של קבוצת 'בשבע' תיערך במתחם 'דיזיין סיטי' במישור אדומים ותשודר באתר ערוץ 7. בוועידה ישתתפו בין היתר היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, שרים בכירים, חברי כנסת, אישי ציבור ואנשי עסקים רבים.