איתמר בן גביר: מנענו הקמת ממשלת שמאל

מספר 3 ברשימת ''הציונות הדתית'', איתמר בן גביר, סיפר לגלי צה''ל על התקרית שאירעה בכנסת, כאשר חברי ''הרשימה המשותפת'' התגודדו סביבו.

"מוקדם יותר היום קפצו עליי 15 בריונים מהרשימה המשותפת, תקפו וקיללו אותי. הם מפחדים כי הם יודעים שאנחנו הולכים למנוע הקמת ממשלת שמאל", אמר בן גביר.

יו"ר עוצמה יהודית השיב לטענות כלפיו: "אני לא שונא ערבים, אבל אני שונא את מי שנגד העם שלי, שונא את מי שזורק בקבוקי תבערה על חיילים ורוצה לזרוק את כולנו מכאן. מי שנאמן למדינה הזו - אהלן וסהלן".

עו"ד בן גביר הוא מספר 3 ברשימה המאוחדת של הציונות הדתית, נעם ועוצמה יהודית. בצלאל סמוטריץ' מוביל את הרשימה, ואחריו: מיכל וולדיגר, איתמר בן גביר, שמחה רוטמן ואורית סטרוק.

בתוך כך, זקן רבני הציונות הדתית הרב חיים דרוקמן תומך ברשימה המאוחדת של מפלגות ''הציונות הדתית'', נעם ועוצמה יהודית.

הרב דרוקמן סיפר לכתב חדשות 12 יאיר שרקי: ״מפרסמים שהמהלך של תמיכת הבית היהודי הוא על דעתי וזה לא נכון. חגית משה עדכנה אותי שבאופן חד פעמי ניתן את האות ב' לימינה ובתמורת זה היא תהיה שרה. לא אמרה לי אף מילה שההסכם הוא שהבית היהודי תומך בימינה״.

כנשאל במי יתמוך השיב הרב דרוקמן ״במפלגת הציונות הדתית״ והביע צער על כישלון המגעים לאחדות. ״מבלי לסמן אשמים, הצטערתי שהחיבור לא הסתייע. אבל עדיין חושב שצריכים מפלגת ציונות דתית גדולה וחזקה. החיבור עם עוצמה זה רק בלוק טכני. הרשימה לא חרד״לית״, טען.