עבודה מהבית לא קלה לאף אחד, במיוחד לא למי שמצטלם לשידור חי יחד עם ילדים קטנים. תחזית שגרתית של ערוץ ACB7 התפרסמה בימים האחרונים לאחר שהילד החמוד של החזאית החליט להצטרף למשדר.

החזאית ברנדי היט משדרת כל בוקר את התחזית, ובתקופת הקורונה היא התחילה לשדר את התחזית גם מהבית. היא אבל לא תכננה שהילד שלה נולאן בן התשעה חודשים יצליח לזחול כל הדרך אליה ואף לעמוד ולהיצמד לה לרגל במהלך השידור החי.

למרות ההפרעה, ברנדה המשיכה את התחזית כרגיל ורק ציינה בחיוך ש"נראה שיש למטה תינוק". בסיום התחזית היא אף הרימה את נולאן הקטן והתנצלה שהוא התחיל ללמוד לזוז לאחרונה ושהיא כבר "איבדה כל שליטה".

הסרטון החמוד התפרסם במהירות ברשתות החברתיות וזכה לתגובות מחמיאות על ההתנהלות הרגועה של החזאית. ברנדה עצמה הגיבה לסרטון ואמרה שמדובר בסיטואציה "אמיתית מדי" שכולם נתקלים בה עכשיו בעבודה מהבית, ושהיא שמחה על התגובות החמות שקיבלה.

ברנדה יכולה להתנחם שהיא לא הראשונה שמתמודדת עם שידורים חיים מהבית יחד עם ילדים קטנים. בתחילת תקופת הקורונה התראיין פרופסור רוברט קלי לרשת הBBC ונתקל גם הוא בקשיים לנהל שיחה יחד עם ילדים קטנים בבית.

יחד עם המבוכה של החזאית, חלק מהגולשים דווקא נהנו מהשילוב של ילדים ותינוקות גם בשידורי החדשות והציעו לשלב את נולאן באופן קבוע בתכנית. לפי הפופולאריות של הסרטון הנוכחי, ייתכן ובסוף חברת החדשות אפילו תחליט לשקול את העניין.

רוצים עוד? כתבות חדשות כל יום בצעירים בערוץ 7- המקום בשבילכם!