"האם תקופת הקורונה היא הזמן הנכון להשקעות?" עו"ד קניקובסקי.
"האם תקופת הקורונה היא הזמן הנכון להשקעות?" עו"ד קניקובסקי.צילום: יח''צ תצפית

רבים מתחבטים בסוגיה האם תקופת הקורונה היא הזמן הנכון להשקעות ומה הן האפיקים המתאימים לי בהתאם לסך ההכנסות, ההוצאות ורמות הסיכון.

לכניסה לשידור החי לחצו כאן

במסגרת פרויקט 'זומקימי' בשיתוף מועדון 'הכסף' מבית ערוץ 7הערב (שלישי) בשעה 21:00, כ"ז שבט (09.02.21 למניינם) תיערך הרצאת זום מקצועית בהנחיית עו''ד איתן קניקובסקי, מנהל תחום ההשקעות בקבוצת תצפית שהתנדב להרצות במסגרת הפרויקט.

עו"ד קניקובסקי יעשה סדר ויסקור את מגוון האפשרויות הקיימות היום, יתן לנו כלים להשקעה נבונה יותר עבור העתיד הכלכלי שלנו ושל ילדנו. בסיום ההרצאה יענה על שאלות מהקהל ותיפתח קבוצת ווטסאפ זמנית בה יהיה ניתן להמשיך ולשאול את המנחה שאלות.

"מאז תחילת משבר הקורונה, מקימי הקימה מערך סיוע ייעודי במוקד הטלפוני של העמותה. הצוות מסייע במתן מענה לפניות רבות שמתקבלות ממשפחות שלא יודעות כיצד להתנהל. מה הן הזכויות שמגיעות להן בנושאי יחסי עבודה, ניהול הוצאות, חל"ת, ביטוח לאומי ועוד", אומר ישראל ליבמן, מנכ"ל ומייסד ארגון מקימי. "המצב מביא איתו טעויות ובעיות קשות כמו אי הכרת השוק, חוסר התייעצות עם מומחים בתחום, אי ידיעה של זכויות בסיסיות וחוסר הבנה של התמודדות עם המצב. עו"ד איתן קניקובסקי, ישתתף יחד עם מומחים גדולים בעלי שם במישור הכלכלי והחינוכי בפרויקט 'זומקימי'. הפרויקט יעזור למשפחות רבות להתמודד, ללמוד ולהימנע מכניסה למשבר כלכלי. אנו מזמינים את כלל הציבור לבוא ולהצטרף ולהציע הצעות להרצאות נוספות ללא עלות".

פרויקט זומקימי יערך בכל שבוע בימי שלישי בשעה 21:00 בשידור זום ובמדור מועדון 'הכסף' בערוץ 7

לכניסה לשידור החי לחצו כאן