נציג טאיוואן בנג׳מין הונג מקבל חיסון
נציג טאיוואן בנג׳מין הונג מקבל חיסוןצילום: דוברות הדסה

דיפלומטים, נציגי המדינות הזרות ובני משפחותיהם המוצבים בישראל חוסנו היום (שני) על ידי צוות מערך החיסונים בבית החולים הדסה עין כרם.

במהלך שעות הבוקר הגיעו נציגי מדינות רבות, בהן אוקראינה, גאנה, טורקיה, טאיוואן, ארה״ב, איטליה, ספרד, ניגריה, קזחסטן, ירדן, ויאטנם, קונגו וגוואטמלה.

"זה מדהים", סיפר בנג׳מין הונג, קונסול נציגות טאיוואן בישראל, "ישראל היא המדינה המובילה עם האחוז הגבוה ביותר של מחוסנים באוכלוסייה. אנו מודים למדינת ישראל ולבית החולים על ההזדמנות לקבל את החיסון ועל הסיוע לכל הדיפלומטים המוצבים בישראל״.

את מבצע החיסונים הנרחב אשר ימשך גם מחר, מנהל צוות בית החולים הדסה עין כרם בשיתוף עם משרדי הבריאות והחוץ, זאת במקביל לתוכנית החיסונים הפנימית של בית החולים במסגרתה חוסנו רוב עובדי בית החולים, וכן בעיצומו של חיסון חולים אלרגיים ומטופלי בית החולים.

"שמחנו והתגאנו לראות כאן הבוקר נציגים ממדינות שונות בעולם, כולם הגיעו לטיפול בידי צוות הדסה המקצועי והמסור", אמר מנכ״ל הדסה, פרופ׳ זאב רוטשטיין. "כמו תמיד, הדסה ניצבת בחזית בכל משימה לאומית או בינלאומית ונכונה להגיש סיוע וחיזוק. הצוות ההדסאי זכה לתודות רבות במגוון שפות, וכמובן השגיח על כולם כדי לוודא שאין תגובות חריגות לחיסון. עד כה הכל עבר ללא כל ארוע או תגובה יוצאת דופן".

כפי שכבר פורסם, הדסה אף יזמה ביחד עם ראשי הקהילה החרדית מבצע חיסונים המוני של תלמידי ישיבות מגיל 16 ומעלה, על מנת לסייע במאמץ להפוך את ירושלים לעיר ירוקה, אך לפי שעה לא אישר משרד הבריאות יוזמה זו.