למה כרטיס ביקור דיגיטל?
למה כרטיס ביקור דיגיטל?צילום: pixabay

מהו כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא דף נחיתה שמרכז ומאחד את כל המידע אודות העסק בעמוד אחד ורלוונטי. כרטיס ביקור דיגיטלי הוא כזה שעונה על צרכיהם של הגולשים – קבלת הנתונים על העסק ותו לא. ההבדל – אתר אינטרנט מרכז מידע והרבה מאוד חפירות. לעומת זאת, כרטיס ביקור דיגיטלי מדבר רק תכלס, מרכז את כל המידע אודות העסק ומעניק חווית משתמש טובה יותר. וכך, בשנת 2020, כרטיס הביקור הדיגיטלי הפך לחכם ויעיל בעיני עסקים רבים.

למה גם אתם צריכים כרטיס ביקור דיגיטלי

לא כל העסקים זקוקים וצריכים אתר אינטרנט רשמי וגדול, ואת זה אנחנו מבינים. אתר אינטרנט רשמי מכיל הרבה תסבוכות, תקציבים שצריך לשפוך, הרבה השקעה בעובדים, והרבה שעות עבודה שנצטרך להקדיש עבור התחזוקה השוטפת והרגילה. מלבד זאת, אתר אינטרנט, לעומת כרטיס ביקור אינטרנטי ידרוש ממכם שני סכומי כסף – עלות הקמה לבניית אתר אינטרנט מעוצב, ועלות חודשית עבור תחזוקתו בשרתים, תשלומים לפרילנסרים או לעובדים עבור העלאת תוכן ומוצרים, ועוד סכומי כסף על קידומו ברשת. בקיצור, שום דבר טוב לא יצא לכם מזה.

לעומת זאת, כרטיס ביקור דיגיטלי לא מצריך השקעה חודשית, לא מדובר בסכומי כסף גדולים, והוא ממש מודרני ומתבקש. מעבר לכך, ישנם שלושה סיבות מרכזיות שהופכות את כרטיסי הביקור לממש רלוונטיים – הראשון, המעבר לדיגיטל שמתרחש בכל העולם. השני, מדובר בכלי רב עוצמה שמעלה את אחוזי ההתעניינות וההמרה, ומאפשר לשלוח בקלות ובמהירות לינק מקוצר ללקוחות. שלוש, מדורג די גבוהה בתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל. אז האם גם אתם צריכים כרטיס ביקור דיגיטלי? ברוב המקרים כן.

הכירו את דיביט – כרטיס ביקור דיגיטלי בזול

דיביט היא חברה צעירה ודי וותיקה שנמצאת בתחום לא מהיום, בעלת ניסיון רב בניהול ובניית אתרים. המערכת של דיביט מאוד ידידותית לבני האדם, לכל הגילאים, ומאוד פשוטה. יחד איתה, אל תחשבו לשנייה שמדובר בעוד פלטפורמה לבניית כרטיסי ביקור. דיביט השקיעה בעבודת תכנות מרובה, באפשרויות ויכולות מתקדמות, בממשק המשתמש, וכמובן בעיצוב הדפים. אם אתם מעוניינים בכרטיס ביקור דיגיטלי חכם שהוא גם זול, דיביט היא הכתובת שלכם. לפרטים נוספים וקבלת מחירים מדויקים בקרו באתר החברה.

לפרטים נוספים היכנסו לאתר ופתחו כרטיס בחינם ל-30 יום