Dropbox
Dropboxצילום: ISTOCK

חברת דרופבוקס הודיעה על חתימת הסכם לרכישת חברת דוקסנד (DocSend), ספקית פתרונות לשיתוף מאובטח של מסמכים וניתוח מידע, עם למעלה מ-17,000 לקוחות.

על פי תנאי ההסכם, דרופבוקס תרכוש את DocSend תמורת 165 מיליון דולר במזומן, בכפוף להתאמות במחירי הרכישה ולתנאי הסגירה המקובלים. הרכישה צפויה להיסגר במהלך הרבעון הראשון של שנת 2021, ולא צפויה להשפיע באופן מהותי על תוצאות הפעילות של שנת 2021.

"לאור הגידול הדרמטי בעבודה מרחוק, גדל גם הביקוש לכלים דיגיטליים המסייעים לאנשים לארגן את התוכן שלהם, ולשתף פעולה זה עם זה בצורה חלקה", אמר מייסד ומנכ"ל דרופבוקס, דרו יוסטון.

"DocSend תואמת בצורה מושלמת למפת הדרכים שלנו בפיתוח מוצרים, ואנחנו שמחים לצרף את אנשיה לצוות העובדים שלנו. באמצעות חיבור בין Dropbox, HelloSign ו- DocSend, נוכל להציע ללקוחותינו חבילה מלאה של מוצרים מאובטחים בשירות עצמי, שיעזרו להם לנהל את תהליכי העבודה של מסמכים קריטיים - מההתחלה ועד הסוף".

ככל שהעבודה הופכת למבוזרת יותר ויותר, גדל הנתק בשיתוף הפעולה עם גורמים חיצוניים, וההשלכות עשויות להיות קשות למדידה.

DocSend מעניקה ללקוחותיה יכולת לעקוב אחר המסמכים שלהם לאחר שנשלחו, באמצעות תוספת של שכבת הבנה מעמיקה והפצה של פלטפורמת התוכן של דרופבוקס.

לדוגמה, צוותים של אנשי שירות לקוחות ואנשי מקצוע יצירתיים שכבר משתמשים בדרופבוקס לטובת ארגון ושיתוף פעולה במצגות ופרויקטים, יכולים כעת להשתמש ב-DocSend כדי לשלוח הצעות ולעקוב אחר התקדמות תהליך ההתקשרות, וב-HelloSign לניהול חוזים וחשבוניות.

השילוב של Dropbox ,HelloSign, ו- DocSend יסייע ללקוחות בכל הענפים לנהל תהליכי עבודה של מסמכים מקצה לקצה - החל מסגירת עסקאות וכלה בציוות עובדים בפועל - ויעניק להם שליטה טובה יותר על התוצאות העסקיות שלהם.

"במקור בתחילת דרכנו, התמקדנו בסיוע לחברות סטארט אפ לנווט בביטחה בתהליך גיוס הכספים ובעידוד יזמים להגשים את חלומותיהם, באמצעות מתן תמונה ברורה של התהליך ושליטה בו. לאחר שבגרנו כחברה, הבנו שהיכולת לשתף תוכן באופן מאובטח ולהמשיך ולהיות מעורבים במסמכים לאחר שליחתם, מציעה יתרונות כבירים למגוון רחב של לקוחות", אמר רוס הדלסטון, מייסד משותף ומנכ"ל DocSend. "הצטרפותנו לדרופבוקס תאפשר לנו לצמוח במהירות, ולהביא את החזון והיכולות שלנו למאות מיליוני אנשים ברחבי העולם שכבר משתמשים בדרופבוקס לניהול התוכן החשוב ביותר שלהם".