גבי אשכנזי במתחם החיסונים בטייבה

שר החוץ גבי אשכנזי (כחול לבן) הגיע הבוקר (שלישי) למרכז החיסונים בטייבה, שוחח עם צוות האחים והאחיות ועם צוות הנהלת המרכז ושיבח אותם על עבודתם.

אשכנזי התרשם כי הצוותים והמרכזים ערוכים לקלוט ציבור רב יותר של מתחסנים. "אזרח שלא מתחסן נוהג בחוסר אחריות כלפיו, כלפי בני משפחתו וכלפי הסובבים אותו. אנו רואים שהיקפי התחלואה לא יורדים כפי שציפינו ואנו רואים עלייה מדאיגה גם בקרב הצעירים ובני הנוער. אני קורא לכל הציבור, מבוגרים וצעירים כאחד, לצאת ולהתחסן.

"שמחתי לראות את ההיענות בקרב תושבי העיר טייבה להגיע ולהתחסן, אך ההיענות עדיין אינה מספקת. ההיערכות של מרכז החיסונים מרשימה ואני מלא הערכה לצוותי הבריאות שעושים עבודת קודש במאבק הלאומי בנגיף הקורונה".

השר אשכנזי התייחס לסוגיית פתיחת מערכת החינוך, ואמר: "היקף התחלואה, על פי הנתונים שהוצגו לנו בישיבת הממשלה האחרונה, על ידי גורמי הרפואה, אינו יורד כפי שציפינו. היום בערב נתכנס לבחון את מתווה החזרה ללימודים, כפי שיוצג על ידי שרי הבריאות והחינוך. אם הנתונים יאפשרו זאת, נבחן את האפשרות להתחיל לפתוח את מערכת החינוך בהדרגה, כבר ביום חמישי. אני קורא לצוותי ההוראה להתחסן על מנת שנוכל להחזיר את מערכת החינוך לשגרה ולהחזיר את התלמידות והתלמידים לבתי הספר בהקדם האפשרי."