שילה הקדומה
שילה הקדומהמיכל גלעדי

אחרי שעברנו סגר ארוך בתקופה הקרובה כולנו מחפשים להנות מהחיים שבחוץ. כיף לדעת שבימים אלו אתרי התיירות נפתחים מחדש.

בשילה הקדומה, הממוקמת בלב הארץ מחכים לכם עם קונספט מרענן – "שישי זוגי". בין עצי השקד שמתקרבים לשיא פריחתם, מחכים לכם מגוון פעילויות ואטרקציות שיעשו לכם הרבה אור בעיניים.

במהלך השבועות הקרובים, יחכו לכם בכל יום שישי מארזי פיקניק מפנקים שתוכלו להזמין מבעוד מועד – הזדמנות להנות מאוכל משובח ומושקע בטבע המהמם בלב ההרים. בנוסף לארוחת בוקר מפנקת, תהיה אפשרות להשכרת אופניים וטיולי ריינג'רים.

כמו כן, באיזור מגוון סדנאות מגוונות אליהם תוכלו להירשם, כי אם כבר הגעתם לכאן, למה לא להנות ממה שיש מסביב. למזמינים את הפעילויות מראש, הכניסה לאתר שילה הקדומה הינה חינמית.

את שילה הקדומה אנו מכירים היטב מסיפורי התנ"ך וזהו אתר מרגש שבו רואים את הממצא הארכיאולוגי מתחבר באופן מדהים עם הסיפור התנכ"י. החל מימי יהושע ותקופת השופטים במהלכם המשכן שכן בשילה. במקום נמצאו שרידים מתקופת ההתנחלות – הכניסה לארץ ושם עמד המשכן 369 שנים. אנו מכירים גם את סיפורה של חנה שהגיעה להתפלל בשילה והחפירות הארכיאולוגיות במקום מספקות לנו בכל פעם הצצה לעולם מרתק של תחילת התיישבות עם ישראל בארצו.

שישי זוגי
שישי זוגימיכל גלעדי

ליליאן זיטמן, מנהלת האתר מספר: "בתקופה האחרונה אחרי שאנשים רבים היו סגורים בבתיהם, רצינו להעניק לאנשים את האפשרות להנות מחוויה שמשלבת הנאה, חוויה ולימוד. שילה הקדומה זה האתר המושלם – במיוחד עכשיו בעונת פריחת השקדיות. כמובן שהכל באישור התו הסגול. אנחנו מזמינים את כולם להגיע ולהנות מחוויה ייחודית אצלנו באתר. דברים משתנים כאן בכל עת, ניצלנו את התקופה האחרונה לשדרג את השבילים ואת הקיים. כדאי מאוד לקחת את האוטו ופשוט להגיע. מהרו להזמין מקום בראש, מספר המקומות מוגבל. מחכים לכם".

רוצים להגיע ולבקר באחד מימי השישי הקרובים בשילה הקדומה? הרשמו כאן>>