ד"ר חגי בן ארצי
ד"ר חגי בן ארציצילום: חזקי ברוך

ד״ר חגי בן ארצי, מרצה לתנ''ך באוניברסיטת בר אילן וגיסו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, הודיע על תמיכה במפלגת "הציונות הדתית" בראשות בצלאל סמוטריץ׳.

בראיון לרדיו גלי ישראל אמר בן ארצי: ״הפעם אני הולך להגיד בגלוי, בדרך כלל הייתי מסתיר, הפעם אומר: בעזרת ה' אצביע למפלגת הציונות הדתית של בצלאל סמוטריץ׳, הם התחייבו באופן ברור ומפורש ללכת רק לממשלת ימין ועם נתניהו ולא משתתפים במשחקים המגוחכים. אני סומך עליהם״.

״בשביל שבנט יקבל כח פוליטי בממשלה הבאה צריכים כח משמעותי של מפלגת הציונות הדתית״, הוסיף בן ארצי.

הוא התייחס גם למשפט נתניהו ולביקורת שמתחו השופטים על הפרקליטות: "כל מנהל זוטר יודע שתיק כזה צריך ישיבה מסודרת, עם פרוטוקולים, ופה הם מגיעים לבית המשפט ואין להם מסמכים? אני מתבייש שאני חי במדינה כזו, זה מגוחך, אלו חיי אדם, זהו תיק של ראש ממשלה. אני רואה את התובעת, בן ארי, מסובכת בעניינים משפטיים, אני רואה את היועמ"ש שמעיד שפרקליט מחזיק אותו בגרון.

''אני חש גם גאווה, כל הזמן יש לי בראש את אריאל שרון שבגלל ההסתבכות שלו בגד במדינה ובהתיישבות ובערכים שהוא האמין בהם, הוא נשבר, לשמחתי ביבי לא נשבר. אין לי שום ספק שהפרקליטות ראתה כי טוב, לקחה ראש ממשלה שנשבר וגירש באכזריות עשרות אלפי בני אדם, אמרה ׳ניקח עוד ראש ממשלה שיפנה׳, אבל הנה הוא לא נשבר, לא רק שלא נשבר, אני גר בבית אל ולאחרונה בונים כאן, ביבי קיים את ההבטחות שלו, ואני בעצמי ביקרתי אותו לא מעט פעמים״, סיפר בן ארצי.