ועידת ישראל 2030: השרה מירי רגבועידת ישראל 2030

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב שוחחה עם עיתונאי ערוץ 7 יוני קמפינסקי בועידת ישראל 2030 של בשבע וערוץ 7 במתחם דיזיין סיטי במישור אדומים.

רגב התייחסה ל"קואליציית החלומות" שלה והבהירה כי מפלגת 'הציונות הדתית' תהיה חלק מהממשלה הקרובה אם הליכוד ירכיב אותה.

בעניין ההיררכיה המשפטית בישראל ורפורמות במערכת המשפט, רגב טוענת שכשרת משפטים אילת שקד ביצעה "שינויים קוסמטיים" בלבד ולכן, היא קובעת, הליכוד צריך להוביל כדי להביא לשינויים משמעותיים.

כמו כן, בישרה השרה רגב על יציאה לתכנון מחדש והכפלה של כביש 505, כביש רוחב ביהודה ושומרון ובקעת הירדן, שיחבר את בקעת הירדן אל כביש 5 ויהפוך לציר בטיחותי ומודרני, דו נתיבי עם הפרדה ותאורה.

"הקצתי את התקציבים לתכנון מחדש והכפלה של כביש 505", אמרה רגב, " כביש רוחב מבקעת הירדן וכביש 90 דרך צומת תפוח עד העיר אריאל וכביש 5 ממזרח למערב".

רגב הרחיבה גם על הפרויקטים הרבים שהספיקה במשרד התחבורה למען פיתוח התשתיות ביהודה שומרון: ״כאשר הגעתי למשרד היו המון פרויקטים תקועים: שיקוע קלנדיה, עוקף חווארה ועוקף חיזמה ולב יהודה, היום כולם כבר אחרי מכרז. זו ריבונות דה פקטו״.

רגב ציינה שגם ברמה האסטרטגית קודמו ענייני ההתיישבות בזמן כהונתה: "העברנו תוכנית אב לתחבורה ליהודה ושומרון, תוכנית חומש, אנחנו מחברים את יהודה ושומרון לכל חבלי הארץ".