'הרב יובל אשרוב' יגיע לארץ נהדרתקשת 12

הרב יובל אשרוב יקבל הערב (רביעי) חיקוי בתכנית 'ארץ נהדרת' של 'קשת 12' כשהשחקן רועי בר נתן יגלם את דמותו.

הרב אשרוב התפרסם באחרונה בעקבות סרטונים שבהם הוא מסביר מדוע אסור לקבל את החיסונים נגד קורונה.

גם הרב אמנון יצחק נמנה על קבוצת מכחישי הקורונה ויקבל חיקוי הערב בתכנית 'ארץ נהדרת'. את הרב יצחק יגלם השחקן מריאנו אידלמן.

בשבועות האחרונים הופצו סרטונים מטעמו של הרב אשרוב בהם הזהיר מפני סיכונים שיכולים לנבוע מהחיסון לקורונה שזכו לפופולריות רבה.

"אני תמה מאוד איפה פה המחלה החדשה. החליפו שם משפעת לקורונה. רק עם הרבה פחד מרופאים ותקשורת...הסוג הזה של חיסון זה כמו הנדסה גנטית. בדבר הזה יכול להיות כמה בעיות. הסיכונים שאני מביא מרופאים: מחלות אוטואינומיות, יש סביר להניח שיצור אצל חלק מהאוכלוסיה ועקרות", מזהיר הרב אשרוב באחד הסרטונים.

בסרטון אחר הוא מדבר על תופעה נדירה, בה הנוגדנים הנוצרים במהלך התגובה החיסונית תוקפים את הגוף בשלב מאוחר יותר. "אם התופעה הזאת מתרחשת אז כל מי שלוקח את החיסון בסיכון. ניסו את זה על שלושה סוגים של בעלי חיים. חתולים עכברים וקופים. הקופים הגיבו יפה מאוד לחיסון, הנוגדנים עלו אבל אחרי חמישה עד שבעה חודשים התחילו להופיע אצל הקופים מחלות ריאה קשות ודלקות וכולם התפגרו. נעשו מעט חיסונים בבעלי חיים וזה מידע שהוא מאוד מעורפל".

מנגד לא מעט רופאים העלו פוסטים ברשת במטרה להפריך את טענותיו של הרב אשרוב. ד"ר ליאור אונגר, שנלחם במשך שנים במתנגדי חיסונים, כתב בין היתר: "עשרות פעמים ביום אני נדרש לספק תשובות מרגיעות לאנשים שחוששים מהחיסון נגד הקורונה פשוט בגלל הרב הזה, שהחליט יום אחד להפיץ ברבים את רזי בורותו ולזרות אימה וחשש בלבבות בני עמו".