מיזם בשעה טובה פרויקט 252
מיזם בשעה טובה פרויקט 252צילום: ISTOCK

לפני חודשים אחדים, כששעון החורף הוחלף לשעון קיץ - הרווחנו שעה והרב יוני לביא החליט לצאת במיזם 'בשעה טובה' אשר במסגרתו הוקדשה השעה שהרווחנו לעיסוק בשידוכים, למען מחפשי זוגיות.

במוצ"ש הזה, פרשת משפטים, א' אדר, 13.1 למניינם בשעה 20:30 מיזם 'בשעה טובה' - חוזר באופן משודרג.

במסגרת המיזם, ישודר משדר מיוחד בהפקת פרוייקט 252 עם הרב יוני לביא והמאמן גבי דניאל. השניים יספרו על חשיבותם של השידוכים החבריים דווקא בתקופה מורכבת זו ויתרמו מסיפוריהם האישיים בנושא.

וב-21:00 בדיוק - כולנו מתחילים להעלות סטטוסים בוואטסאפ ופוסטים ברשתות החברתיות. כל סטטוס יספר על מחפש\ת זוגיות שאתם מכירים, במטרה לגרום לצופי הסטטוס שלכם -לחשוב על מישהו מהצד השני שיכול להתאים לו\לה. בנוסף, יפתחו קבוצות וואטסאפ ייעודיות המחולקות לפי קבוצות גיל ומגזר - שבהן תוכלו גם כן לפרסם את הרווקים והרווקות 'שלכם'.

רוצים לקבל את כל העדכונים ולהיכנס לקבוצות הוואצפ הייעודיות? לחצו כאן

"תקופת הקורונה קשה לכולם, אבל המגזר של הרווקים והרווקות סובלים עוד יותר", אומר הרב יוני לביא.

"בסגר האחרון לא היה אפשר להיפגש בכלל ואף אחד לא יודע מתי כל זה יגמר. יש חבר'ה מעולים ונהדרים שמחכים המון זמן ו'יבש'. בעיניי זה אתגר לאומי שלא מצריך כישורים מיוחדים אלא אכפתיות ולנסות לדחוף קדימה. כשהתחלף שעון חורף לקיץ והרווחנו עוד שעה אז אמרנו 'בואו ננצל את זה'. לא חייבים החלפת שעון בשביל המיזם של 'בשעה טובה'. אדר זה חודש השמחה ואין שמחה גדולה מלעזור לבנות בית בישראל. בפעם הקודמת אלפים השתתפו במיזם. אנשים שלא קיבלו הצעה הרבה זמן - קיבלו פתאום חמש הצעות בערב. היו גם כאלה שהתחתנו, ב"ה. אנחנו חייבים לעשות את זה שוב".

רוצים להשתתף בפרויקט? הירשמו כאן >>