מבחר מזכרות לכל אירוע
מבחר מזכרות לכל אירועצילום: יח"צ

חברת המזכרות היהודיות האהובה "שמחונים" משיקה אתר חדש. האתר מהווה חנות דיגיטלית מושלמת למתנות יהודיות מעוצבות המאופיינת בחוויית משתמש הרמטית מקצה לקצה לצד מבחר רחב של פריטים מקוריים, שאין למצוא בשום מקום אחר.

"שמחונים" היא לא סתם חנות מזכרות, היא מותג. חברת "שמחונים" הייתה בין הראשונות לזהות את הפוטנציאל האדיר של החיבור בין עולם העיצוב העכשווי לבין עולם של מיקרו-יודאיקה.

שמחונים לא מוכרת כלי כסף ותשמישי קדושה סטנדרטיים, אלא מיקרו מוצרים: סידורים, ברכונים, ספרי תהילים, מעמדים לברכות, זמירונים, מגילות אסתר ועוד - אך הכל מוקפד ומעוצב לעילא, ברמת גימור גבוהה ותוך שימת לב לפרטים הקטנים.

לצפייה במבחר המארזים

עד שמחונים, רוב הסידורים וספרי התהילים נראו אותו דבר. כריכת עור, או כריכה בצבע אחיד אחר. לפעמים כריכה לבנה עם ציור של ארון קודש. בשמחונים תמצאו כריכות בצבעי הקשת, בגוונים מטאלים עם גימיקים חכמים, כמו רוכסן הנסגר סביב הדפים כדי להגן עליהם, או סגירת ארנק. וכמובן קולקציית waterdale, סדרת מוצרי יודאיקה שקופים העשויים מקריסטל אמריקאי צלול, הכוללת מעמדים לברכונים, קופות צדקה מעוצבות, ברכת הבית, נטלות ועוד, שהציבה סטנדרט חדש ועדכני בכל הנוגע לעיצוב מוצרי יהדות. מוצרים אלו ואחרים הפכו מזמן לקלאסיקה במגזר, אין פלא .

לצפייה במבחר המארזים

לרגל ההשקה יוצא האתר בסדרת הטבות מיוחדת על מגוון מוצרים רחב, הנתינים לרכישה באתר בלבד, בנוסף לבונוס מיוחד: מגילת אסתר מעוצבת בכריכת דמוי עור, בשווי 25.5 ש"ח, מתנה על כל קניה בסכום העולה על 100 ₪ בהקשת קוד קופון: מגילה

סדרת מוצרים שקופים
סדרת מוצרים שקופיםצילום: יח"צ

קולקציית waterdale, סדרת מוצרי יודאיקה שקופים העשויים מקריסטל אמריקאי

לצד המוצרים הקלאסיים ישנם גם מארזי מתנה נפלאים. בימים אלו תגלו מבחר מארזים נדירים ביופיים המותאמים לפורים. המארזים של חברת שמחונים ייחודים בנוף בכך שהם משלבים בתוכם שני עולמות: מתנה יהודית לנשמה מתוך מגוון מוצרי החנות לצד פרליני בוטיק יוקרתיים, בקבוק ליקר מוקטן, יין איכותי או מקרונים. כל הרכיבים עטופים בבד משי עדין וארוזים בתוך קופסת מתנה אלגנטית, לשם יצירת חווית אנבוקסינג מרגשת למקבל.

מדובר במארזים שנוצרו כדי לתת מענה לרצון של האנשים לשלוח, בו זמנית, משהו מתוק, טעים ומפנק, לצד מתנה עם ערך מוסף, שנשארת לתמיד. המארזים מושלמים כמשלוח למחנכים וצוותי הוראה, כנהוג בפורים, כשי לחג לקרובי משפחה וחברים קרובים מהם אנו שומרים על ריחוק חברתי, למאורס או מאורסת טריה ועוד. המארזים קיימים במבחר דגמים ומחירים, החל מ-70 ש"ח למארז.

מארזי מתנה מיוחדים במחירי השקה החל מ70 ₪
מארזי מתנה מיוחדים במחירי השקה החל מ70 ₪צילום: יח"צ

לצפייה במבחר המארזים