מרב מיכאלי
מרב מיכאליצילום: Hadas Parush/Flash90

יו"ר מפלגת העבודה הנוכחית, מרב מיכאלי, סיפרה בפודקאסט שפורסם בשנת 2017 כי שקלה בעבר לרוץ לכנסת במסגרת הליכוד ולא במפלגתה, כך דווח לראשונה בחדשות 13.

"האמת ששקלתי את זה. אני חושבת שהייתי כנראה נבחרת בפעם הראשונה, אבל לא בפעם השנייה, כי לא הייתי מספקת את מה שנדרש. עכשיו, זה לא שכל מי שבליכוד הוא מתלהם, אבל המסרים, אני לא חושבת שהייתי יכולה", צוטטה מיכאלי.

לדבריה, "לא שקלתי את זה בפעם שהלכתי כבר למפלגת העבודה, שקלתי את זה בבחירות שלפני כן, כשהייתה אליי פנייה. היו אליי פניות בעבר לבוא לפוליטיקה כמה פעמים. באחת מהן אמרתי לעצמי 'אם כבר אז אולי אני אלך לליכוד' וכזה שקלתי את זה".

עם זאת, מיכאלי ציינה כי מעולם לא הצביעה עבור הליכוד, אלא רק לעבודה או למרצ. "יש משהו כאילו מגניב במחשבה להיות חתרנית. כאילו, לבוא להיות סוס טרויאני. אבל בסופו של דבר הסיבה שהצטרפתי לעבודה היא כי אני חושבת שהדבר הכי חשוב למדינת ישראל היום זה שתהיה לה מפלגת שלטון שיכולה להרכיב ממשלה לא ימנית.

מטעמה של ח"כ מיכאלי נמסר: "בעקבות התמיכה של נתניהו, ישראל כ"ץ, מירי רגב וצחי הנגבי בהתנתקות, ולאחר נאום בר אילן, שקלתי להצטרף לליכוד שנראה היה שדוגלת בעמדות שמאל מובהקות. וברצינות, ברור לחלוטין כי מדובר בבדיחה. מפלגת העבודה היא המפלגה היחידה שלי שהתעקשתי להישאר בה ולבנות אותה מחדש".