התקווה 6
התקווה 6צילום: יגאל להב

'המשפחה שלי' הוא שיר מתוך האלבום האחרון של התקווה 6 שנכתב על ידי עמרי גליקמן, סולן הלהקה, כמעין שיר הודיה אישי למשפחתו הגרעינית.

"זה שיר שמתאר את המבצר הזה שנקרא משפחה" הוא אומר, "את חבילת התמיכה, הביטחון, והמעטפת שאני קיבלתי לאורך השנים, ולא מובנת לי מאליה, תוך תיאור של רגשות וסיטואציות קטנות".

"אני סבור שזכיתי בחממה תומכת, חומת מגן ואהבה אמתית מצד משפחתי הגרעינית בכל חיי. מעולם זה לא היה מובן מאליו מבחינתי אפילו שלא הכרתי משהו אחר. וזו הייתה הדרך שלי להגיד תודה". השיר היה לא רק דרכו של עמרי להגיד תודה, אלא גם של חניכי 'בית השנטי' (בית לנוער בסיכון) שמיד אחרי שהשיר יצא אימצו אותו כהמנון בלתי רשמי. הביצוע והקליפ החדש נולדו בעקבות פגישה שלהם עם עמרי.

״לחלק גדול מילדי בית השנטי וגם לי לא הייתה משפחה : חווינו נטישה, דחייה וחוסר אהבה" מספרת המנהלת מריומה בן יוסף, "באמצעות הבחירה בחיים יצרנו משפחה ייחודית ומיוחדת במינה, משפחה מחבקת, נוכחת ומלאה במעטפת ביטחון ואהבה".

"כשקראתי והקשבתי למילות שיר "המשפחה שלי", הרגשתי שזה נכתב עלינו, משפחת בית השנטי. זוהי זכות עבורנו להתחבר ללהקת "התקווה 6" כמראה למהות השיר המרגש הזה״.