דונלד טראמפ
דונלד טראמפOfficial White House Photo by Shealah Craighead

טוויטר לא מתכוונת להסיר את החסימה של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, גם אם יתמודד שוב במירוץ לנשיאות בשנת 2024, ואפילו במידה ויזכה בבחירות וישוב לבית הלבן לקדנציה נוספת כנשיא ארה"ב.

מנכ"ל הכספים של טוויטר, נד סגל, אמר בראיון לרשת CNBC כי חסימת החשבון של טראמפ היא לצמיתות והוא לא יוכל לקבל שוב את חשבונו הישן. "באופן שבו המדיניות שלנו פועלת, ברגע שאתה מוסר מהפלטפורמה, אתה מוסר מהפלטפורמה לצמיתות. לא משנה אם אתה פרשן, סמנכ"ל כספים, או אם אתה עובד ציבור לשעבר או בהווה.

''המדיניות שלנו נועדה לוודא שאנשים אינם מסיתים לאלימות, ואם מישהו עושה זאת עלינו להסיר אותם מהשירות שאנו מעניקים, והמדיניות שלנו לא מאפשרת לאנשים לחזור", אמר סגל, שהדגיש כי הנשיא לשעבר לא יוכל לקבל חזרה את חשבונו גם אם יתמודד ויזכה בבחירות בשנת 2024.

כזכור, טוויטר הודיעה על חסימת חשבונו של טראמפ כאשר הוא עדיין כיהן כנשיא בבית הלבן, זמן קצר אחרי המהומות האלימות והפריצה לבניין הקפיטול בתאריך 6 בינואר. בהודעת טוויטר אז נמסר כי "החשבון נסגר לצמיתות מחשש להסתה נוספת לאלימות".

כאשר נסגר חשבונו, היו בן 88.7 מיליון עוקבים, וזמן קצר לאחר מכן הודיעו גם פייסבוק, אינסטגרם ויוטיוב על סנקציות כלפי חשבונותיו של הנשיא לשעבר, שמתמודד בימים אלו עם משפט ההדחה נגדו בסנאט האמריקאי.