כדורגל
כדורגלצילום: iStock

דרוש: מאמן. הפועל באר שבע אמנם ניצחה בארבעה מחמשת משחקי החוץ האחרונים שלה, אך מרביתם היו עם מאמן קבוע על הקווים בדמותו של יוסי אבוקסיס. מאז, אבוקסיס התפטר וחזר לבני יהודה, אלונה ברקת חזרה לתפקידה כבעלים של הקבוצה מבירת הנגב והתוצאות הלכו והתדרדרו.

כך קרה גם הערב (מוצאי שבת) כשגם יתרון בן שני שערים מול הפועל חיפה לא הספיקו להפועל באר שבע בכדי לנצח ולזכות בכל שלוש הנקודות.

צמד שערים של שחקני באר שבע הצעירים, יוספי וחטואל, בתוך 5 במהלך המחצית הראשונה עשו רושם שבאר שבע סוף כל סוף תתפוצץ ותצדיק את הפוטנציאל ואת הציפיות ממנה, אך בלי דמות סמכותית על הקווים ומאמן קבוע, גם זה לא הספיק בשביל לרשום ניצחון על הפועל חיפה שלא ניצחה אותם במסגרת הליגה מאז 2012.

חיפה, שלא ניצחה בבית במשך 4 המשחקים האחרונים ובהם כבשה רק שער אחד בלבד, השוותה את התוצאה הערב לקראת סיום המשחק כשכבשה 2 שערים בתוך 6 דקות וחזרה בפעם החמישי העונה מפיגור לתיקו.

באר שבע חסרה אמנם את כוכבה הפורטוגלי, ז'וסוואה, שהושעה למשך 4 משחקים בעקבות התנהגותו האלימה והמכוערת, אך עם הרכש החדש שגיב יחזקאל שעבר ממ.ס אשדוד ובטח עם יתרון שני שערים זה היה אמור להסתיים בניצחון קליל.

בפועל, שער של ניסו קפילוטו בדקה ה-75 הכניס את באר שבע ללא מאמן קבוע על הקווים ללחץ וכעבור 6 דקות טעות בהגנה אפשרה למארחת החיפאית להשוות. חיפה יכולה עוד הייתה להפוך את התוצאה ולנצח אך החמיצה, בעוד באר שבע החמיצה עוד משחק ללא ניצחון.