הנסיך הארי ורעייתו מייגן
הנסיך הארי ורעייתו מייגןצילום: REUTERS/Toby Melville

הדוכס והדוכסית מסאסקס, הנסיך הארי ורעייתו מייגן מרקל, הודיעו אתמול (ראשון) כי הם מצפים לילד נוסף, אח או אחות קטנים לבנם הבכור ארצ'י האריסון שנולד ב-2019.

בני הזוג חיים בימים אלו בארצות הברית. דובר מטעמם מסר: "אנחנו יכולים לאשר שארצ'י עומד להיות אח גדול. הדוכס והדוכסית מסאסקס שמחים מאוד כי הם מצפים לילדם השני".

בחודש נובמבר האחרון חשפה מרקל בטור בעיתון "ניו יורק טיימס" כי הייתה בהריון שני ועברה הפלה.

"משהו היה לא נכון. החלפתי לארצ'י חיתול והרגשתי כאב חד. התמוטטתי על הרצפה עם ארצ'י על הידיים שלי, התפתלתי, אבל ניסיתי לעשות הכל כדי לשמור עלינו רגועים", כתבה מייגן. "הרגשתי בכל החושים שלי שמשהו לא כשורה. ידעתי, תוך כדי שאני מחזיקה את בני הראשון, שאיבדתי את השני".

הדוכסית מסאסקס עברה את הלידה השקטה בחודש יולי 2020, ״שכבתי במיטת בית החולים כשאני מחזיקה בידו של בעלי. הרגשתי את הרוגע של כף היד שלו ונישקתי את הצוואר שלו, שהיה רטוב מדמעות.

"הסתכלתי על הלב שלו נשבר, בזמן שהוא מנסה לאסוף את הרסיסים השבורים שלי. בהיתי בקירות הלבנים הקרים ועצמתי את העיניים. ניסיתי לדמיין איך אנחנו מחלימים", כתבה מייגן בת ה-39.

הנסיך הארי ומרקל נישאו במאי 2018. כשנה אחר כך נולד בנם הבכור ארצ'י. בחודש אפריל 2020 החליטו לפרוש ממשפחת המלוכה הבריטית, לוותר על תאריהם ולעזוב את אנגליה לטובת מגורים בארצות הברית.