סובלים מכאבים כרוניים?
סובלים מכאבים כרוניים?צילום: Freepik

מרבית האנשים אשר סובלים מכאבים שונים, נוטים לחפש אחר מענה ברפואה הקונבנציונלית. הרפואה הקונבנציונלית לרוב תציע לאדם פתרונות שונים למצבו הבריאותי כגון: תרופות המבוססות על כדורים, משחות ועוד.

יחד עם זאת, לא מעט אנשים מגלים כי הרפואה הקונבנציונאלית איננה מעניקה מענה מספיק איכותי והרמטי לכאבים שמהם הם סובלים ורבים ממשיכים לסבול מאותם הכאבים מיד ברגע שבו הם מפסיקים ליטול את התרופה שנתנו להם.

אם אתם סובלים מכאבים כרוניים שאין להם שום מענה ברפואה הקונבנציונלית או אם אתם מחפשים פתרון יסודי יותר לבעיה רפואית או כאב שמהם אתם סובלים, כדאי מאוד שתכירו את תחום הרפואה המשלימה.

רפואה משלימה- במה מדובר?

רפואה משלימה או בשמה האחר רפואה אלטרנטיבית, מהווה אלטרנטיבה לרפואה הקונבנציונלית. אצל לא מעט אנשים היא מהווה את הרפואה העיקרית. כיום מוצעים לא מעט טיפולים שונים ומגוונים בתחום הרפואה המשלימה ולא מעט רופאים שולחים את המטופלים שלהם לטיפולים מתחום הרפואה המשלימה.

מדובר על טיפולים טבעיים ויעילים אשר חלק מהם מגיע מרפואות בנות אלפי שנים מהמזרח. הטיפולים הללו מתייחסים אל האדם כמכלול הוליסטי שלם, כלומר, הרפואה המשלימה מאמינה כי אם האדם סובל מכאב כלשהו בחלק אחד בגופו, יש לבחון את המקור לכאב, מהמכלול הגופני כולו. מטרתה של רפואה משלימה היא לטפל בשורש של הבעיה ולא בסימפטומים שלה.

רפואה זו מבוססת על היכולת של הגוף לרפא את עצמו והיא לא משלבת התערבויות כירורגיות פולשניות או תרופות כימיות. בין היתר ניתן למצוא ברפואה מסוג זה: דיקור סיני, רפלקסולוגיה ועוד. אם אתם מוצאים את עצמכם תוהים היכן תוכלו לקבל טיפולי רפואה משלימה איכותיים שיסייעו לכם באמת, רפואה משלימה מרכז נקודת האור זוהי הבחירה הטובה ביותר עבורכם.

דיקור סיני במרכז נקודת האור

דיקור סיני מרכז נקודת האור, מהווה את אחד מהטיפולים היעילים והטובים ביותר בתחום הרפואה המשלימה. מדובר על שיטת טיפול מהרפואה הסינית. לפי הרפואה הסינית, הצ'י שמהווה את האנרגיה וכוח החיים זורם דרך 12 ערוצי אנרגיה, כאשר הצי נחסם או לא זורם בצורה הטובה ביותר נוצר בגוף חוסר איזון שגורם למחלה או כאב.

על הגוף ישנן נקודות דיקור שהמטרה שלהן היא להחזיר את האיזון לגוף על ידי הזרמת הצ'י בחופשיות. לכל נקודה יש תפקיד או מספר תפקידים ספציפיים בהתאם למיקום שלה. המטפל מזהה את המיקומים הבעייתיים בתהליך האבחון המתבצע באמצעות תשאול, התבוננות, אבחנת דופק ואבחנת לשון.

היתרונות בדיקור סיני

אין ספק כי לדיקור סיני יש מגוון רחב של יתרונות. הרעיון המרכזי של הטיפול הוא לבחון את השורש לבעיה שממנה סובל האדם ואז לטפל בשורש עצמו ולא רק בסימפטומים של הבעיה, טיפול שיהיה איכותי ויעיל מאוד. אדם שסובל מבעיות פריון, כאבי ראש חוזרים, דלקות אוזניים חוזרות ועוד, יכול פשוט לפנות לטיפול בדיקור סיני שיסייע לו לגעת בשורש הבעיה.

הטיפול מתבצע באמצעות החדרת מחטים דקות במיוחד בעובי של שערה ולא פעם אף פחות מכך, לנקודות שונות בגוף. המחטים לרוב אינן מורגשות כלל והמטופל יוצא לאחר כמה טיפולים ממש כמו חדש. אין ספק כי מדובר על טיפול שכל אדם צריך לעבור אם הוא מרגיש כי יש לו בעיה כלשהו שהוא לא מצליח למצוא את המענה המתאים עבורה ברפואה הקונבנציונלית.

אם אתם מעוניינים לעבור טיפול איכותי ברפואה משלימה לרבות טיפול דיקור סיני, כדאי מאוד שתבחרו במרכז נקודת האור, אשר מציע מגוון טיפולי רפואה משלימה איכותיים, מקצועיים ורלוונטיים למגוון בעיות, מצבים וכאבים שונים מהם האדם סובל.