הלוואה דיגיטלית
הלוואה דיגיטליתצילום: freepik

ההלוואות הדיגיטלית שמוצעות דרך דיגיטל פיננסים הן דוגמה מובהקת לכך. במאמר הבא נסקור את מאפייני ההלוואות האלה, ונסביר לכם מדוע כדאי לשקול בחיוב את סוג ההלוואות המתאים כמו כפפה ליד למאה ה-21.

הכירו את דיגיטל פיננסים

דיגיטל פיננסים הוקמה לפני כ-15 שנה במטרה לספק מכלול רחב של פתרונות פיננסיים עבור חברות, שכירים, עצמאים וכל מי שלמעשה זקוק לכספים - החל מכמה אלפי שקלים ועד לסכום המגיע ל-500,000 ש"ח, כאשר בחלק גדול מהמקרים אין צורך כלל בהעמדת ערבים.

ההלוואות מיועדות בהמשך לכך למטרות שונות, ביניהן:

·הלוואה להשלמת הון עצמי לדירה

·הלוואה לפתיחת לעסק

·הלוואה לשיפוץ דירה

·הלוואה לרכישת רכב

·הלוואה למוגבלים תחת שיעבוד נכס

·הלוואות בערבות המדינה

·הלוואות השקעה לחברות

החברה מאפשרת ללקוחותיה לבחור בין מגוון סוגי ההלוואות, את חלקן הגדול ניתן לתפור באופן מלא בהתאם לצרכי הלקוח. דיגיטל פיננסים מציעה לצד זה הלוואות ייעודיות לאוכלוסיות שונות, דוגמת שכירים, עצמאים, עובדי מדינה, סטודנטים ואחרות, על פי הצרכים הכלכליים הנקודתיים המאפיינים אותן ברוב המקרים.

ההלוואות הדיגיטליות הניתנות דרך דיגיטל פיננסים הן חוץ בנקאיות ואינן תופסות את מסגרת האשראי בבנק. הן בעלות תנאים אטרקטיביים ולא כוללות עמלת פתיחת תיק והוצאות אחרות שניתן להגדיר כמיותרות. בכך ניתן לצמצם את סכום הכסף שמשלמים על ההלוואה בפועל.

למה כדאי לשקול הלוואה דיגיטלית?

אחד היתרונות המרכזיים של דיגיטל פיננסים הוא שהיא מספקת הלוואות דיגיטליות, על כל המשתמע מכך. המשמעות היא שאת הגשת הבקשה תוכלו לבצע באופן מלא דרך האתר, מבלי שתצטרכו לצאת מפתח הבית, כשהתהליך כולו פשוט ונטול בירוקרטיה מייגעת והוצאות מיותרות: כך למשל אין צורך בתשלום של עמלה עבור פתיחת התיק.

ההלוואה הדיגיטלית תחסוך לכם הרבה מאוד זמנים, מאמצים וכאבי ראש. אם בתרחיש המקובל עליכם לכתת רגליים בין סניפי בנקים ומוסדות פיננסיים אחרים, לנהל משא ומתן מייגע ולאתר אלף ואחד טפסים, במקרה של הלוואה דיגיטלית תוכלו לסיים את ההליך כולו תוך פרק זמן קצר, במקסימום פשטות.

שימו לב: גם בהיעדר בירוקרטיה מורכבת יש צורך בהגשה של מספר טפסים, לבחינת פרופיל הלקוח ומידת הזכאות שלו לקבלת ההלוואה, אולם את ההגשה תוכלו לבצע בתוך שניות דרך האתר.

המסע שלכם לקבלת ההלוואה המושלמת עובר כאן

אתם יותר ממוזמנים ליצור קשר עם דיגיטל פיננסים לקבלת ייעוץ ראשוני ולבחינת הזכאות שלכם להלוואה. כי הדרך שלכם לקבלת הכספים שאתם זקוקים להם לא הייתה יכולה להיות קצרה יותר.