תמר מיכלסון
תמר מיכלסוןצילום: יח"צ מקימי

ילדים הם סקרנים מטבעם, כשהעולם הכלכלי הוא אחד הדברים המסקרנים יותר שבו הם נוגעים ולא נוגעים.

בתקופה זו, שבה הילדים בבית וערים למצב הכלכלי ולהתנהלות שלנו יותר מתמיד, מתחדדת השאלה: מהו מקומם של ילדים בעולם הפיננסי ומה תפקידנו כהורים בנושא זה?

במסגרת פרויקט 'זומקימי' בשיתוף מועדון 'שווה כסף' מבית ערוץ 7 תיערך מחר (שלישי) בשעה 21:00, הרצאת זום מקצועית בהנחיית תמר מיכלסון, רו"ח ויועצת לכלכלת המשפחה בעמותת מקימי, אם לארבעה, המאמינה מאד שהילדים שלנו הם העתיד ושזכותנו וחובתנו לתת להם כלים משמעותיים לחיים.

להרשמה להרצאה של תמר מיכלסון ולהרצאות הבאות לחצוכאן

במהלך ההרצאה, תמר תעשה סדר ותענה על השאלות: מדוע חשוב לתת לילדינו חינוך פיננסי? באיזה גיל נכון להתחיל? מהו האיזון הנכון בין שמירה על הרכות והתמימות לבין חינוך פיננסי? ותציע רעיונות תכליתיים ל: אז איך באמת עושים את זה?

"מאז תחילת משבר הקורונה, מקימי הקימה מערך סיוע ייעודי במוקד הטלפוני של העמותה. הצוות מסייע במתן מענה לפניות רבות שמתקבלות ממשפחות שלא יודעות כיצד להתנהל. מה הן הזכויות שמגיעות להן בנושאי יחסי עבודה, ניהול הוצאות, חל"ת, ביטוח לאומי, השקעות, פיננסיות ועוד", אומר ישראל ליבמן, מנכ"ל ומייסד ארגון מקימי. "המצב מביא איתו טעויות ובעיות קשות כמו אי הכרת השוק, חוסר התייעצות עם מומחים בתחום, אי ידיעה של זכויות בסיסיות וחוסר הבנה של התמודדות עם המצב. תמר מיכלסון, תשתתף יחד עם מומחים גדולים בעלי שם במישור הכלכלי והחינוכי בפרויקט 'זומקימי'. הפרויקט יעזור למשפחות רבות להתמודד, ללמוד ולהימנע מכניסה למשבר כלכלי. אנו מזמינים את כלל הציבור לבוא ולהצטרף ולהציע הצעות להרצאות נוספות ללא עלות".

פרויקט זומקימי יערך בכל שבוע בימי שלישי בשעה 21:00 בשידור זום ובמדור מועדון 'שווה כסף' בערוץ 7.

להרשמה להרצאה של תמר מיכלסון ולהרצאות הבאות לחצוכאן