מפלגת הציונות הדתית משיקה הערב (שני) את קמפיין הבחירות שלה באירוע 'זום' בהשתתפות מועמדי המפלגה ואחד מראשי רבני הציונות הדתית הרב חיים דרוקמן.

יו"ר המפלגה ח"כ בצלאל סמוטריץ' אמר כי "מדינת ישראל חייבת מפלגה דתית לאומית שלא מתביישת ולא מתבלבלת. מפלגה שנושאת בגאון את תורתה ואת בניה ובנותיה".

הוא שלח עקיצה למפלגת ימינה וציין כי "הקורונה לא מעלימה את יתר אתגרי המדינה ולא מטשטשת את חילוקי הדעות. אל תקשיבו למי שאומר לכם שאפשר להקים ממשלה עם השמאל שבפועל תעסוק רק בכלכלה. חברים שלנו מסרבים להתחייב על ממשלת ימין לוקחים אותנו להרפתקה מסוכנת".

"אני שואפים להיות הלב הפועם של הממשלה. הקורונה היא אירוע משברי דחוף שיש לטפל אבל לא מעלימה את יתר הדברים כמו הזהות היהודית חינוך ומשפט. כדי להצליח באתגרים האלה חייבים ממשלת ימין. יש לנו אחריות לעם ולמדינה", הוסיף סמוטריץ'.

לדבריו, "הבחירות האלה מאוד ברורות: או ממשלת ימין או ממשלת שמאל. אל תקשיבו לאלה שמנסים למכור לכם שאפשר להקים ממשלה עם השמאל והיא תתעסק רק בכלכלה. ראיתם את ממשלת הקורונה שהוקמה ומי שהיה בה ראש הממשלה האמיתי זה אבי ניסנקורן ושילמנו מחירים כבדים. יש סכנה גדולה להקמת ממשלת שמאל שראש הממשלה בה יהיה יאיר לפיד, שרת המשפטים מרב מיכאלי וניצן הורביץ שר החינוך. זה יקרה חלילה אם הציונות הדתית לא תצליח או חברים אחרים שלנו שמסרבים להתחייב לממשלת ימין יקחו אותנו להרפתקאות מסוכנות".

"מדינת ישראל עברה שנתיים קשות עם 4 מערכות בחירות וממשלות לא מתפקדות. אפשר במערכת הבחירות הקרובה לשים לזה סוף. אפשר לנצח ולהקים ממשלה יהודית, ימנית וציונית. ממשלה כזו לא תוכל להיות ימנית ללא מפלגת הציונות הדתית", דברי סמוטריץ'.

הוא הוסיף, "אנחנו מתחייבים לשבת בממשלת ימין. עשינו הכל ששום קול לא ילך לפח. הרשימה שלנו היא נבחרת שמשקפים את המגוון הרחב של הציונות הדתית. חברי בית יהודי, איחוד לאומי עוצמה ונעם. אנחני פותחים את הדלת לכולם. בשונה ממפלגות אווירה, הציונות הדתית היא כמו נדל"ן עם ציבור אמיתי וקהילות".

אחרי סמוטריץ' דיבר זקן רבני הציונות הדתית וראש מוסדות ישיבות ואולפנות בני עקיבא, הרב חיים דרוקמן."עת לעשות לה' זוהי מצווה גדולה ללכת לבחירות במדינת ישראל, וזה מצווה כפולה להצביע לרשימת הציונות הדתית. יש הרבה רשימות, יש הרבה ציונים דתיים, אבל מפלגה ציונית דתית יש אחת. אנחנו נתגייס שתהיה רשימה גדולה. מפלגת הציונות הדתית היא הנשמה של המדינה".

בסיום האירוע הוצגו רשימת המועמדים והושק קמפיין השטח של המפלגה. הסלוגן של הקמפיין שנקרא ״בוחרים דרך״ יתנהל ע״י אפליקציה מיוחדת שפותחה ע״י מטה השטח על בסיס קמפיין שגרירים.