ליאור חי סחראי
ליאור חי סחראיצילום: דוברות מד"א

לאחר עשרה ימים בהם נאבקו הרופאים על חייו, הלך לעולמו פראמדיק מד"א ליאור חי סחראי ז"ל, בן 22 מבית שמש שנפגע קשה בתאונת דרכים סמוך למודיעין.

סחראי היה פראמדיק בתחנת מד"א בלוד. הוא החל להתנדב במגן דוד אדום בתחנת בית שמש בגיל 15 כמגיש עזרה ראשונה. את הכשרתו כפראמדיק למד בצבא, שם שירת כפראמדיק בניידות הטיפול הנמרץ הצבאיות בגזרת איו"ש כשבמקביל התקבל לעבודה במגן דוד אדום.

סחראי נפגע באורח קשה בתאונת דרכים כאשר היה בדרכו למשמרת במד"א. סחראי נקבר בבית העלמין הספרדי בבית שמש כשהוא מלווה בבני משפחה וחברים והותיר אחריו זוג הורים ו-6 אחים.

חברו הקרוב, פרמדיק מד"א גיא בובליל שהיה הראשון להגיע לזירת התאונה הקשה וטיפל בליאור ז"ל, סיפר: "ליאור היה חבר אמיתי, החיוך שלו כבש כל אחד ואי אפשר היה להתעלם מהנוכחות שלו, הוא היה פראמדיק מקצועי, בעל מוטיבציה רבה לעזור ולסייע לכל אחד, כחלק מההכשרה שלו, עבדנו יחד משמרות רבות.

''כשהגעתי לזירת התאונה הקשה והבנתי שהפצוע הוא חברי הקרוב ידעתי שאני צריך להתנתק מהרגש ולהילחם עליו כמו שהוא נלחם על כל החולים והפצועים שבהם טיפל. מותו הטראגי השאיר בי חלל גדול והוא חסר לי מאוד".

בפוסט מרגש בפייסבוק שפרסם גיא לאחר התאונה הקשה הוא הוסיף "בעבודה שלנו כל שניה החיים משתנים מקצה לקצה. לפני שניה צחקנו ובשניה אחת עובדים כדי להחזיר חיים למשהו אחר אם הוא קרוב או לא. בבקשה תיזהרו בכביש כי עדיף לאבד רגע בחיים מאשר חיים ברגע".

רמי מאושר, אחראי תחנת מד"א בלוד, ספד בהלוויה: "ליאור, בשיא פריחתך ודווקא בשעה שאתה מתחיל לקצור את הפירות הלכת מאיתנו. כנער מד"א שגדל על ערכי הצלת חיים הלכת למסלול הפראמדיק הצבאי שכל כך רצית. סיימת את השירות הצבאי בהצלחה, נכנסת לעבוד במד"א ורק לאחרונה סיימת את ההכשרה להיות ראש צוות בניידת טיפול נמרץ. בעודך קוטף את הפירות של עמלך, פירות נאים ומתוקים כל כך אתה עוזב אותנו. בכל מקום שהגעת החיוך היה חתום על פניך, חיוך מלא שמחת חיים שמעביר מסר אופטימי שהכל יהיה בסדר. פעלת במקצועיות עם חשיבה והבנה של כל דבר. תחסר לנו מאד, מתגעגעים אליך ונזכור אותך תמיד, נוח על משכבך בשלום".

אפי בר, מנהל מרחב איילון במד"א ספד לו: "ליאור היה פראמדיק מקצועי שהצליח להתחבר ולהכיר את כולם, כולם אהבו אותו. החיוך והצחוק שלו כבר חסר לכולנו. יהי זכרו ברוך".

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "אנו כואבים את מותו הטראגי של חברנו. ליאור היה ידוע במסירותו הרבה ובנכונותו להתייצב בכל זמן ובכל מקום אליו נקרא וכך נזכור אותו תמיד. משפחת מד"א מחבקת את משפחת סחראי ומשתתפת בצערה. יהי זכרו ברוך".