אביגדור ליברמן
אביגדור ליברמןצילום: Yonatan Sindel/Flash90

ח"כ אביגדור ליברמן, יו"ר ישראל ביתנו, תקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו בעקבות הריאיון שלו ל'חדשות 12'.

"הוא בא להתעסק בתעמולה נטו, כל הבדיות כמו תמיד, בלי שום חזון". אגב, ליברמן אמר את הדברים אחרי שפתח וציין שכלל לא צפה בריאיון. "נתניהו הוא איש שאי אפשר לסמוך עליו בשום דבר", הוסיף בהמשך הריאיון.

מעט יותר מחודש לפני הבחירות, טען ליברמן כי ראש הממשלה חתום על הוצאה של מיליארד שקלים בדמי אבטלה ל־400 אלף איש שכלל לא היו אמורים לקבל אותם. "זה ברדק", אמר, והוסיף: "לפזר כסף סתם לכולם? זה שוחד בחירות נטו". הוא שב ואמר כי ברצונו לכהן, אחרי הקמת הממשלה הבאה, כשר האוצר.

בהמשך תקף את כחול לבן וקרא לראש המפלגה, בני גנץ, לפרוש מהמירוץ לבחירות. "ברור שאם גנץ ייבחר הוא הראשון שיצטרף לממשלת נתניהו הבאה, תמורת תיק ביטחון או אפילו תיק חינוך", הדגיש.

ליברמן נשאל על אפשרות לחבירה למפלגות ערביות לצורך הקמת קואליציה. תגובתו: "חס וחלילה". הוא הוסיף ותקף בהקשר זה את ראש הממשלה, כשאמר כי "יש כאלו שתמורת השלטון מוכנים למכור את כל העקרונות והראשון הוא נתניהו. אתה באמת מאמין שהוא לא יישען על מנסור עבאס? לאיש הזה אי אפשר להאמין למילה".

לדברי ליברמן, מתקיים תיאום מאחורי הקלעים בין המפלגות המעוניינות בהחלפת נתניהו. "אנחנו עושים מאמץ שאותה רביעיית מפלגות תפעל כדי שזה יקרה אחרי הבחירות ותגבש בלוק שינהל משא ומתן ביחד", אמר.