יתומים
יתומיםistock

בשבוע האחרון נוספו עשרים ושבעה יתומים שחרב עליהם עולמם. עשרים ושבעה יתומים שעתידם לוט בערפל, וכל זה בשבוע אחד.

תורמים עכשיו בכדי למנוע את הטרגדיה הבאה

ב'קופת העיר' מציגים את הנתונים הללו, וגם הם, שראו כל כך הרבה, ששמעו כל כך הרבה, גם הם מזועזעים עד עמקי נשמתם, כזו תקופה עוד לא הייתה, אסונות בלי סוף, ילדים יתומים, הורים צעירים שמתמודדים עם הגרוע מכל, ואנשים בשיא פריחתם שביום בהיר אחד משיבים את נשמתם ליוצרה.

הנתונים המלאים מסמרי שיער, אבל הם זקוקים לנו, הם חייבים שנעזור להם, ובשל כך הנתונים נחשפים כאן כדי שעם ישראל כולו, יתמוך ויעודד, יעזור ויחזק אותם בתקופה הקשה הזו, כדי שהמונים יתרמו למשפחות השבורות הללו.

והנה נתונים של שבוע אחד בלבד. יתומה קטנה של האברך הצעיר הרב אליהו מילצקי ז''ל שנפטר מדום לבד, יתומה רק בת שנה. אחד עשר יתומי הרב עמוס ארביב מתלמידי החכמים שבעיר תל אביב שנפטר ביום הולדתו החמישים ושלושה.

והרשימה ממשיכה, ארבעה יתומי הרב רבי ברוך יו''ט כהן מחסידי טשערנאביל שנפטר בגיל ארבעים וחמש לאחר יסורים קשים. שמונת יתומי הרבנית אורית שרעבי מירוחם שנפטרה בגיל חמישים ושלוש לאחר שחלתה בנגיף הקורונה.

והטרגדיות ממשיכות, שני יתומי הרב נחום אברהם זצ''ל מתלמידי חכמים שבשכונת נווה יעקב בירושלים שהותיר אחריו חובות עצומים. ועוד יתום קטן בן שנתיים בלבד שאביו הרב צדוק פש מהאברכים באחיסמך נפטר בגיל עשרים וארבע לאחר שחלה במחלה הקשה.

צדקה תציל ממוות, בתרומה אחת שלנו אנחנו מצילים את עצמנו, מצילים את סובבנו, דואגים למנוע את הטרגדיה הבאה, זה הרגע שלנו, זה ההזדמנות שלנו לעזור להם, לנגד את דמעותיהם של היתומים והאלמנות.

תורמים עכשיו בכדי למנוע את הטרגדיה הבאה