אילוסטרציה
אילוסטרציהצילום: ISTOCK

פראן גולדמן, תושבת סיאטל בת 90, צעדה כמעט 10 ק"מ ברגל, בשלג עמוק, רק כדי להגיע לנקודת החיסון בה תוכל סוף סוף לקבל חיסון לקורונה.

את סיאטל פוקדת בימים אלו סערה חורפית עזה במיוחד שהביאה איתה כמויות שלג גדולות במיוחד, רוחות עזות, גשם וטמפרטורות מקפיאות.

אלא שכל זה לא הרתיע את גולדמן בת ה-90 מלהגיע לנקודת החיסון לקורונה, גם כאשר נאלצה לצעוד בשלג שנערם לגובה של 15 ס"מ.

למרות המסע המפרך, גולדמן סיפרה לעיתון "סיאטל טיימס" כי הצעדה הארוכה לא היתה האתגר הקשה ביותר שלה, אלא דווקא הנסיון למצוא מקום בו תוכל לקבל את החיסון לקורונה.

"התקשרתי לבקש פגישה בכל מקום, בכל בוקר, בכל אחר צהריים, ולעיתים קרובות הייתי באינטרנט גם בלילה", סיפרה גולדמן.

בסופו של דבר ולאחר מאמצים בלתי נדלים, היא הצליחה למצוא נקודת חיסון מרוחקת קילומטרים רבים מביתה, שהסכימה לקבל אותה ביום ראשון האחרון בבוקר לחיסון לקורונה. אלא שבמהלך שישי ושבת החלה הסערה החורפית העזה להכות בסיאטל, וגולדמן הבינה שאם היא רוצה לקבל את החיסון לקורונה, היא תיאלץ להתגבר על מכשולי מזג האויר הקשה. היא לבשה בגדים חמים במיוחד, ויצאה לצעדה הארוכה תחת גשם הזלעפות, הרוחות העזות והשלג הכבד.

"ביום שישי אחר הצהריים הצלחתי סוף סוף לקבוע תור לחיסון. ואז התעוררתי בשבת בבוקר לשלג כבד, ואמרתי לעצמי 'הכביש לא יהיה נגיש בשלג הזה'".

בסופו של דבר החליטה גולדמן לעשות את המסע המפרך ברגל, וצעדה מספר שעות עד שהגיעה לנקודת החיסון. "זה לא היה קל ללכת. זה היה מאתגר. לאחר החיסון אמרו לי שאני צריכה לשבת 15 דקות ולהמתין. אמרתי להם שאני שמחה לשבת קצת", סיפרה בחיוך.