ביממה האחרונה נערכים מגעים לשחרורה של ישראלית שחצתה את הגבול לסוריה. במסגרת העסקה צפויה ישראל לשחרר שני מחבלים.

הדבר מעוררת ביקורת ואביה של שיר חג'אג' הי"ד, הרצל חג'אג', שוחח עם ינון מגל ובן כספית והסביר את ההתנגדות.

חג'אג' אמר, "אני חבר בפורום בוחרים בחיים, 150 משפחות שכולות ונפגעי טרור. יש לנו בקבוצה 7 שהילדים נרצחו על ידי משוחררי שליט לדוגמה, ואני מאמין שיש הרבה יותר דוגמאות של אנשים שנרצחו על ידי משוחררים בעסקאות קודמות. אני לא מתנגד להחזרה של נעדרים בעזה ובסוריה אבל לא לשחרר מחבלים? אין לאף אחד זכות לגעת בהם".

לדעתו, "מחבלים רוצחים ומחבלים בכירים, צריך להוציא אותם להורג. לא הוצאתם? אין לכם זכות לגעת בהם, תתביישו. הם צריכים לשבת בכלא בתנאי בידוד, מצידי שישברו סלעים כל היום. הם מתפנקים שם, כולם יודעים, והם רוצים לחזור לכלא". עוד הוסיף: "המעשה שלהם זה בגידה במדינה. החולשות האלה יעלו לנו בעוד דמים. נקבל אותם עוד שנה-שנתיים, אבל זה עוד משפחות כמונו, ואנחנו לא רוצים שיצטרפו".

חג'אג' ציין כי האסיר שצפוי להשתחרר בעסקה סירב לשוב לסוריה, וביקש להשתחרר לביתו שבישראל. "לפעמים כשאתה משחרר דווקא למקום שהוא קרוב, ואני מתנגד לכל שחרור, אתה יכול לתפוס אותם ולהחזיר אותם לכלא, או לחסל אותם, מה שעדיף מבחינתי. אבל לא יכול להיות שישחררו מחבלים".

בהמשך, מתח ביקורת חריפה על ראש הממשלה נתניהו: "היו דיבורים חזקים מאוד על עסקה שהולכים לשחרר מחבלים עם חמאס תמורת שקט קבוע, יש לי שלטים מוכנים לנתניהו. 'אתה מספר 1 בהרבה דברים, אל תהיה מספר 1 בשחרור מחבלים'. יש לי הרבה טענות לנתניהו בעניין של הטרור. הילדה שלי נרצחה במשמרת שנתניהו ראש ממשלה, מבחינתי יש לו אחריות לזה, וגם לממשלה שהייתה. אנחנו לא נשתוק על זה, המחבלים האלה אחר כך רוצחים אזרחים ישראליים אחרים", ותהה: "ישראל החליפה את יד לאחים? היא משחררת יהודיות שהלכו עם ערבים?"