חמין לשבת
חמין לשבתצילום: iStock

ביוזמתו של יו"ר אגודת ישראל ברחובות מחזיק תיק הכספים בעיריה חבר המועצה הרב פנחס הומינר יתקיים מבצע חיסונים מיוחד של עיריית רחובות לציבור החרדי, בשיתוף שלוש קופות החולים הגדולות.

על מנת להנגיש ככל הניתן את החיסונים, תוך התאמה מושלמת לצרכי הציבור, ובהפרדה בין גברים לנשים, יזם הרב פנחס הומינר את מבצע החיסונים מטעם העיריה ובשיתוף קופות החולים כללית, מכבי ומאוחדת. החיסונים יינתנו לכל אחד מהמבוטחים, בהתאם להנחיות משרד הבריאות, החל מגיל 16.

מבצע 'ליל שישי חי' יתקיים היום, יום חמישי ו‘ אדר, בין השעות 19:00-23:00 , ללא המתנה וללא צורך בקביעת תור מראש.

יש להצטייד בכרטיס קופת חולים. מתחסנים מתחת לגיל 18 יצטיידו באישור חתום בכתב מאחד ההורים לביצוע החיסון או שיגיעו עם אחד ההורים למקום.

כשי לכל מתחסן ולרגל מזג האויר הקר, יוענק לכל אחד מהמתחסנים ערכת טשולנט וקוגל מבית 'בילקעל'ה' בהכשר בד"ץ מהדרין הרב רובין.

חבר המועצה ויוזם המבצע הרב פנחס הומינר: ”ההתחסנות היא בגדר צו השעה ובגדר ההשתדלות הנדרשת לרפואה כפי שכבר הורו גדולי ישראל. גם אני התחסנתי ואני מציע לכולם שלא להאמין לכל הספקולציות. השתתפתי אישית ברב שיח עם מומחי רפואה גדולים והחיסון יעיל ובטוח לכולם, ועכשיו גם זמין ללא תור ובהתאמה לציבור החרדי".

הרב הומינר מבקש לציין את הירתמות כל הגורמים ובמיוחד את ראש העיר רחמים מלול, סגן ראש העיר וממונה הקורונה זוהר בלום, האגף לבטחון וחירום ודוברות העיריה.

ראש העיר רחובות רחמים מלול: "בואו להתחסן כדי שתוכלו לחגוג את פסח ללא חשש! אנו עושים הכל על מנת להפוך את רחובות לעיר מחוסנת וירוקה. זהו עוד מבצע, אחד מיני רבים, של העיריה לקידום ההתחסנות בעיר. מבצע נוסף צפוי בשבוע הבא. החזרה לשגרה עוברת דרך החיסון. אני קורא לתושבים כולם להגיע להתחסן".