תערוכת ואן גוך. חדד שינה
תערוכת ואן גוך. חדד שינהצילום: יחצ התערוכה

תערוכת VAN GOGH הבינלאומית, תפתח מחדש ביום ראשון הקרוב. זהו מיצג האמנות המדובר בעולם, וצפו בו כבר למעלה ממאה וחמישים אלף ישראלים.

תערוכת ואן גוך הינה אחת התערוכות הפופולאריות בעולם. התערוכה כבר טיילה בלמעלה מחמישים ערים בעולם, וזכתה למיליוני מבקרים כמו גם ביקורות מפרגנות בעיתונות העולמית, שהכתירו אותה כאחת התערוכות החשובות, האיכותיות והמרגשות ביותר שהוצגו עבור אמן בסדר גודל כזה. כעת, עם סיום הסגר השלישי החליטו המפיקים לפתוח אותה שוב לקהל הישראלי בפארק פרס בחולון.

למיצג המפואר, המכיל 2000 מיצירותיו של האמן, הנפרס על פני 1000 מטר במתחם לה פארק שבחולון, תתווסף מתכונת המותאמת לשגרת הקורונה שיופעל על פי הנחיות משרד הבריאות.

התקופות השונות בחייו והסיפורים שמאחורי הציורים מקבלים בתערוכה מימד חדש ופורץ גבולות- ציורים שיוצאים מהמסגרת ומוצגים ב- 360° בין פינות וקירות, באמצעות הקרנה עוצרת נשימה שמעניקה פרספקטיבה חדשה. הציורים של Van Gogh מצטרפים לסימפוניה של צלילים, אורות וצבעים המשולבים בתערוכה ומאפשרים חוויה רב-חושית ובלתי נשכחת של פעם בחיים.

יצירותיו ממשיכות להדהד ברחבי העולם כבר למעלה מ 150 שנה ולספר את סיפורו הבלתי יאמן של אדם מוכשר ודל אמצעים שגילה את יכולתו רק בגיל 30.

דודי ברקוביץ, מפיק המיצג מציין כי: " לאור הביקוש הרב לתרבות ואמנות, החלטנו לפתוח שוב את המיצג המרהיב והייחודי כל כך של Van Gogh . אנו מתחייבים לשמור על כללי ההגיינה ולפעול לפי המגבלות ועל פי הנחיות משרד הבריאות ומזמינים את תושבי המדינה ליהנות מחוויה מיוחדת במינה והפעם בפארק פרס בחולון".

לפרטים נוספים אתר התערוכה: https://www.vangogharena.co.il/