פינטו תהיה החירשת הראשונה בכנסת ישראל?
פינטו תהיה החירשת הראשונה בכנסת ישראל?צילום: דוברות

מפלגת "ימינה" השיקה אמש (חמישי) את מטה הבחירות לאוכלוסיות אנשים עם מוגבלויות, בהובלת שירלי פינטו, מספר 9 ברשימת ''ימינה'' לכנסת ה-24.

באירוע ההשקה המקוון השתתפו למעלה מ- 500 איש, ביניהם יו״ר ימינה נפתלי בנט ושרת המשפטים לשעבר איילת שקד.

פינטו הציגה את התוכנית של מפלגת ימינה להנגיש באופן מיטבי לאנשים עם מוגבלויות את החברה בישראל, בתחבורה, בחינוך, בתרבות ובפנאי מתוך מטרה לשילוב מיטבי של האוכלוסייה בישראל – בזכות ולא בחסד.

פינטו אמרה: "התכנסנו כאן היום בשביל מטרה חשובה והיסטורית, שלנו – כאנשים עם מוגבלויות ובני המשפחה וחברים בכדי להשיק את המטה שלי להצלחה בבחירות ובעזרת ה׳ להיות החירשת הראשונה בכנסת ישראל ולייצג בעקביות ובנחישות את כל האנשים עם מוגבלויות בישראל. בתקופת הקורונה, ראיתי כמה מדינת ישראל את אוכלוסיית אנשים עם מוגבלויות מהרכבת המהירה, והם פשוט נותרו בחוץ, בלי שום דבר, אף אחד לא דאג לנו! לא בחינוך המיוחד, לא במסגרות המיוחדות, לא במערכת הבריאות, לא במסכות השקופות, לא בנגישות המידע, פשוט זרקו אותנו - לא עוד".

יו״ר ימינה נפתלי בנט אמר: "ימינה חרטה על דגלה את הטיפול באנשים עם מוגבלויות, שכל כך הרבה שנים לא ספרו אותם, מבחינתי החיבור עם שירלי הוא חיבור נפש, שירלי היא אישה שמגלמת בעיניי את כל מה שיפה בארץ ישראל, היופי הפנימי והחיצוני שלה, הגישה שלה אף פעם לא מקטרת, היא תמיד יודעת לקחת אחריות".