נציגי ש"ס נפגשים עם ראש מועצת שומרון
נציגי ש"ס נפגשים עם ראש מועצת שומרוןצילום: דוברות

מפלגת ש"ס פותחת סניף רשמי ראשון בהתיישבות ביהודה ושומרון אותו ינהל יו"ר מזכירות עץ אפרים רפי חדד.

בישיבת העבודה הראשונה בסניף החדש השתתפו יו"ר התנועה השר אריה דרעי, מנכ"ל המפלגה חיים ביטון והשר יעקב אביטן המשמש ראש מטה יו"ש במפלגה.

אתמול (ראשון) התקיים סיור ראשון בהשתתפות השר אביטן באלקנה, עץ אפרים, אורנית וגני תקווה.

השר אריה דרעי אמר כי "פתיחת סניף ש"ס בשומרון הוא ביטוי נוסף לקשר האיתן בין ההתיישבות ביהודה ושומרון לתנועת ש"ס. נמשיך לסייע ולחזק את אחיזתנו בארץ ישראל ולתמוך במתיישבים החלוצים."

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן בירך על פתיחת המטה ואמר: "תנועת ש"ס וחבריה הם בהחלט ידידי ההתיישבות. בשנים האחרונות חברי הכנסת של ש"ס תחת הרב השר אריה דרעי סייעו למתיישבי השומרון במגוון תחומים, בין היתר בניסיון ההסדרה של היישובים הצעירים, בניית תשתיות תמיכה בריבונות יהודית בחבל הארץ החשוב והיפהפה שלנו וקליטת עולי צרפת בשומרון.

''היופי של השומרון הוא במגוון העמדות שלו. אני עצמי חבר ליכוד ומצביע ליכוד ויחד עם זאת השר אריה דרעי תמיד זמין לי, תמיד מנסה לסייע יחד עם חברי הכנסת מהתנועה. אנחנו מברכים את תנועת ש"ס על פתיחת הסניף החדש שלה בשומרון ומאחלים הצלחה לתנועה", סיפר דגן.

שר הדתות הרב יעקב אביטן הוסיף, "ש״ס היא הבית הטבעי של המתיישבים ביהודה ושומרון. יו״ר התנועה השר הרב דרעי וכל חברי הכנסת פועלים ומסייעים רבות לתושבי יו״ש. מי שחשוב לו ארץ ישראל עם תורת ישראל יודע שכאן ימצא את המקום החם שלו".

רפי חדד, מנהל סניף השומרון, סיכם: "אני מזהה את הפוטנציאל שיש לתנועה באזור שלנו, האוזן הקשבת והעשייה של יו"ר התנועה והנציגים מדברת בעד עצמה ואנחנו נעשה הכל בשביל להביא עוד ועד קולות שיצביעו לש"ס בבחירות הקרובות".