בני ברק. למצולמים אין קשר לידיעה
בני ברק. למצולמים אין קשר לידיעהצילום: Miriam Alster/Flash90

פרויקטור הקורונה לציבור החרדי האלוף במיל' רוני נומה שיבח אתמול את מאמצי ההנהגה החרדית להגדלת אחוזי ההתחסנות והציב יעד שאפתני של 100 אחוזי התחסנות במגזר.

"אנחנו רוצים להגיע ל100 אחוז, זה הדרך היחידה שלנו, מבצע 'חיסון ממוקד'", אמר בראיון לרדיו 'קול חי'.

לקראת חג הפורים, הבהיר כי חג פורים זהו מבחן מכונן בדרך ליציאה מהקורונה. "זה המבחן – או שיעלה התחלואה או שיירד, זה בידיים שלנו". נומה קרא לציבור, "לנהוג באחריות, וללכת להתחסן, וככה בפסח זה באמת יהיה חג חירות".

אשר לאפשרות של סגר רביעי אמר נומה, "צריך להיות צנועים, אפילו עם אחוזי ההתחסנות וכיפוף האוכלוסייה, עדיין, עברנו את שבת זכור, ויש לנו את פורים שאסור שיהיה מסיבות, ואנחנו רוצים לבוא לליל הסדר במצב טוב".

בהתייחסו לתו הירוק אמר נומה כי הדבר "מאפשר התקהליות מוגנות, בשילוב של למשל קריאת מגילה בבניינים, ומשלוח מנות להשתדל לעשות יותר קצר".

הבוקר עדכן שר הבריאות יולי אדלשטיין כי עד היום התחסנו 4,377,000 איש. "פותחים שבוע חיסונים עם נתונים מעודדים: 157,000 איש התחסנו אתמול, מתוכם כ-80,000 קיבלו את החיסון הראשון. עד היום 4,377,000 איש קיבלו חיסון, מתוכם כמעט 3,000,000 קיבלו גם את החיסון השני. יותר ויותר אנשים מבינים: חיסון מציל חיים. לכו להתחסן".