יום העיון
יום העיוןצילום: דוברות

לאחר חודשים שהדבר היה אסור, ארגון זהות ניצל את ההפוגה בסגרים על מנת לקיים יום השתלמות ואגירת כוחות למנהלי המרכזים ברחבי הארץ.

במהלך היום התקיים גם אירוע פרידה מהיו"ר הקודם רועי צדוק שעזב לאחרונה את תפקידו ובשל הקורונה אירוע הפרידה לא נערך בזמן שעזב.

במסגרת היום, עסקו המנהלים באתגר בנייה וביצוע התקציב הארגוני לאור אי וודאות וסיכונים מותאמים לתקופה, נערכו סדנאות תרגול מעשי של יצירת שיתופי פעולה ואפיקי פעילות חדשים, התקיימה גם למידת עמיתים ומקרי הצלחה ממרכזים שלקחו בתקופת הקורונה תחום חדש וצלחו אותו. נוסף על כך דובר על הכניסה מחדש לבתי הספר וכיצד עושים זאת בצורה הנכונה ויוצרים פעילות אטרקטיבית מותאמת להגבלות.

ביום העיון השתתפו מרדכי בניטה מנכ"ל המשרד להשכלה גבוהה וגם השר לשעבר זאב אלקין, יו"ר הציונות הדתית בצאלאל סמוטריץ' ומועמד רשימת ימינה, אלון דוידי הגיעו על מנת לשאת ברכות.

נושא נוסף שדובר עליו במהלך היום היה גיוס בנות שירות לשנת הלימודים הקרובה. בתקופה זו ארגון זהות סיים את שלב הגיוס המוקדם במסגרתו כ-300 בנות שירות נשלחו לבדיקה במרכזים השונים וכעת הארגון נכנס לשלב השני של הגיוס בו נסגרים המקומות וסבב מיונים מאוחרים לבנות המעוניינות.

מנכ"ל ארגון זהות ישראל בן פזי אמר: "שמחנו לתת למנהלים יום מעשיר וחווייתי שנותן כלים מקצועיים לצד גיבוש חברתי. מרכזי הזהות שפרוסים מקריית שמונה ועד אילת מהווים יחד כח חזק ועושים שליחות אמיתית. אני מעריך מאוד את העמידה בתקופת הקורונה לאחר שנה שלימה בתנאי אי וודאות. אנו מקווים שהיום הזה נתן כוחות מחודשים, פרספקטיבה נוספת ואנרגיות מוכפלות כדי לצאת לדרך חדשה. אני מודה למנכ"ל רועי צדוק על כל מה שעשה בשנים האחרונות למען זהות ומאחל לו בהצלחה בתפקידו החדש".