אלוף משנה (מיל') נרי ירקוני לשעבר ראש מנהל התעופה האזרחית, התבטא בחריפות כלפי ראש הממשלה החליפי, שר הביטחון ויו"ר כחול לבן בני גנץ, ואף קרא לו לפרוש ממירוץ הבחירות נוכח מספר המנדטים הנמוך שקיבלה מפלגתו בסקרים האחרונים.

ירקוני שוחח עם בן כספית ואריה אלדד בתוכניתם והגיב לדברים: "לא קראתי לירות לגנץ כדור בבטן, אני לא חושב שהוא יתלונן במשטרה כי תכף אצור איתו קשר והדברים ייכנסו לפרופורציות. עשיתי טעות שבחרתי בצורת ההתבטאות בה בחרתי, ודאי שאני מתנצל על כך. בחיים לא קראתי לפגוע במישהו ובבטח לא בבני גנץ. זו לא צורת הדיבור שלי".

נרי ירקוני: "אם כבר יורים כדור, יורים לבני גנץ כדור בבטן"ערוץ כנסת

ירקוני אמר בראיון לערוץ הכנסת, "אם כבר יורים כדור, יורים לבני גנץ כדור בבטן ומסתכלים לו בעיניים". הוא הוסיף כי "הסיבה היחידה שהמפלגה הזו רצה היא כי גנץ רוצה לצאת מזה טוב".

מוקדם יותר חברת הכנסת יעל רון בן משה מכחול לבן הגישהתלונה במשטרת נהריה תחת סעיף עבירת איומים והסתה לאלימות בעקבות דבריו של תא״ל במיל׳ נרי ירקוני כנגד שר הביטחון.

"מי שנתן גיבוי לקריאת ההשפלה הזו, שקוראת לפגוע ביו״ר מפלגה, שר הביטחון ורמטכ״ל לשעבר, הם גורמים פוליטיים שלא יוכלו עוד להסתתר מאחורי מודעות של מקורבים אשר מממנים את הקמפיין הנבזי הזה. זהו צו השעה לחשוף את המפלגה הפוליטית העומדת מאחורי היוזמה", אמרה בן משה.