דני דנון
דני דנוןצילום: מארק ישראל סאלם, פול, פלאש 90

שגריר ישראל באו"ם והשר לשעבר, דני דנון, נבחר הערב (שני) מחדש לתפקיד יושב ראש הליכוד העולמי לכהונה בת חמש שנים – עד לשנת 2026.

לאחר מאבק ארוך שהתנהל בחודשים האחרונים סביב התפקיד אליו נבחר דנון, התקיימו בחירות חוזרות במהלכן ביקש היו"ר הנבחר לאחד את השורות ולחבר יחד את כל המעוניינים בטובת הארגון לשם הצעדתו קדימה בשנים הקרובות במטרות החשובות אותן הוא מציב.

עם היבחרו סימן דנון את המטרות הראשונות בתפקיד. "היעד הראשון שלנו, בתקופה כה משמעותית והרת גורל עבור עם ישראל ומדינת ישראל, יהיה לרתום את ידידינו הרבים ברחבי העולם למאבק נגד איראן והחזרה להסכם הגרעין המסוכן. נוביל אמירה חדה וברורה לפיה על ארה"ב והמעצמות להמשיך בגישה תקיפה נגד האיראנים ולא להתפשר על חשבון ביטחונן של ישראל ומדינות האזור".

"היעד השני הוא מאבק נחוש ונחרץ בנגע האנטישמיות והאנטי-ישראליות שהלך והתגבר במהלך שנת הקורונה בכל רחבי העולם. מדינות רבות כבר אימצו את הגדרת האנטישמיות של ה-IRHA ואנו נפעל כדי שממשלות נוספות לא רק יאמצו את ההגדרה אלא יכריזו על מלחמה בפועל בנגע המטריד הזה", הוסיף.

דנון התייחס גם לבחירתו מחדש לתפקיד. "הבחירה הזו היא מסר גדול של אחדות. אחרי תקופה של חילוקי דעות ששיסעו את הליכוד העולמי, אנחנו משלבים ידיים יחד ומאחדים את כל הכוחות שלנו למען התנועה וערכיה".

"אני מודה לחברים מהארץ מהעולם שתמכו בי לאורך כל הדרך ונתנו בי את אמונם ואני מתכוון להמשיך לשרת בנאמנות ובמסירות את עם ישראל בכלל ואת תנועת הליכוד בפרט בארץ ובתפוצות. אפעל גם ככל יכולתי למען הצלחתה של תנועת הליכוד בבחירות המתקרבות מתוך האחדות הגדולה שיצרנו בליכוד העולמי".

תנועת הליכוד העולמי מסרה: "אנו מברכים את יו״ר הליכוד העולמי הנבחר, דני דנון, על בחירתו לכהונה נוספת ומאמינים שמדובר בהתחלה של פרק חדש וחשוב בעשייתה המבורכת של התנועה לאורך השנים".