השרה מירי רגב
השרה מירי רגבצילום: ועידת ישראל 2030

שרת התחבורה מירי רגב (הליכוד) סיפרה היום (שלישי) על התחממות היחסים בין הליכוד לאוכלוסייה הערבית בישראל, והזכירה כי ממשלת נתניהו דאגה למגזר הערבי בהיבטים רבים.

בראיון לאתר ynet אמרה רגב: ''אין לנו שום דבר נגד החברה הערבית - יש לנו בעיה עם המשותפת שלא מאמינים במדינת ישראל ומסיתים ונותנים גב לטרור. אנחנו תמיד מצביעים בעד פסילת הרשימה, בג"ץ פוסל אותם ואז הם עושים קמפיין על הראש שלנו.

"הפעם החלטנו אחרת", הסבירה השרה, "אנחנו הולכים לערביי ישראל שיודעים שהיחידים שדואגים להם בעשר שנים האחרונות הם הליכוד. מי הביא 15 מיליארד שקל, מי הביא תחנות משטרה? הציבור הערבי יודע היום, ויש התפכחות, שהליכוד הוא הבית שלהם. מי שהביא ארבעה הסכמי שלום זה רה"מ נתניהו".

לטענתה, "סער ובנט לא מסוגלים להקים ממשלה בלי לפיד והרשימה המשותפת. לפיד הודיע שהוא הולך עם המשותפת. המפלגה של סער היא זאת שכל הפליטים ממפלגות אחרות עברו אליה".

"אם לבנט וסער אין ממשלה בלי לפיד, ולפיד אומר שהוא יסתמך על המשותפת, אז מה זה אומר? שבנט וסער ילכו עם לפיד והמשותפת. סער כושל, בנט כושל".

על רקע סערת הסרטון בין בנט לסמוטריץ', אמרה רגב כי "האיחוד בין בן גביר לסמוטריץ' הוא נכון, כדי לא לאבד את הקולות בימין. אני אומרת חד וחלק - בן גביר הוא חלק מהציונות הדתית, הוא חלק מהמפלגה של סמוטריץ' והוא יהיה חלק מהקואליציה".