לא פשוט לחטוף את עצמך
לא פשוט לחטוף את עצמךצילום: iStock

סיור של המשטרה המקומית באריזונה מצא נער קשור וזרוק בשולי הכביש. הנער התלונן על חטיפה, שלבסוף התבררה כמתיחה הזויה של נער עצלן במיוחד.

הכל התחיל כאשר המשטרה מצאה נער צעיר קשור בידיו ועם מחסום לפיו. הנער בן ה19 שהזדהה כברנדון סולס, טען כי שני רעולי פנים חטפו אותו, היכו אותו וזרקו אותו קשור בשולי הכביש. הוא הסביר כי חוטפיו רצו להשיג סכום כסף ששייך לאביו והוחבא מחוץ לעיר.

המשטרה פתחה במהירות בחקירה אך הופתעה במהירות מהתוצאות. סרטונים ממצלמות האבטחה שהיו באזור לא הראו שום סימן לחטיפה ועל גופו של ברנדון לא נמצאו כל סימנים למאבק.

לאחר שהחקירה המשטרתית גם לא הראתה כל סימן לסכום כסף שהחביא אביו, ברנדון נשבר והודה בחקירתו כי המציא את כל הסיפור. הוא הסביר כי הוא עובד במפעל צמיגים ומכיוון שרצה לברוח מהעבודה ביים את כל סיפור החטיפה. הוא דחף לעצמו מחסום לפה וקשר לעצמו את הידיים בעזרת החגורה שלו וחיכה לבוא המשטרה.

הסיפור ההזוי על החטיפה התפרסם במהירות ברחבי העולם, כאשר חלק גדול מהגולשים תהו עד כמה העבודה במפעל הצמיגים גרועה שיש מי שמנסה לחטוף את עצמו בשביל להימנע ממנה. אך יש גם סוף טוב לסיפור- מנהלי המפעל ששמעו על ביום החטיפה החליטו לעזור לברנדון להפסיק לעבוד במפעל ופיטרו אותו.

רוצים עוד? כתבות חדשות כל יום בצעירים בערוץ 7- המקום בשבילכם!